فروش فوق العاده ایران خودرو | ثبتنام فروش فوق العاده ایران خودرو

فوری/اولین فروش فوق العاده ایران خودرو از دم قسط و تحویل 3 ماهه | خبر خوش برای خریداران ایران خودرو به قیمت کارخانه

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوق العاده ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوق العاده ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

ایران خودرو اطلاعیه تکمیل ثبت نام هایما S۵، تارا اتوماتیک و وانت دوگانه سوز آریسان را منتشر کرد. در ادامه جدیدترین شرایط ثبت نام  فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو عرضه شده در ثبت نام مرداد ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودروها ۳ ماهه اعلام شده است.

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ است. 

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام خودرو ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

فروش فوق العاده ایران خودرو

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ است.

پیش فروش ایران خودرو در مردادماه با عرضه ۵ خودروی پرطرفدار آغاز شد.

تکمیل ثبت نام پیش فروش ایران خودرو آغاز شد. در این طرح خودروهای پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ توماتیک، سمند سورن پلاس دوگانه سوز، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس عرضه شده است. در ادامه جزییات تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو در مرداد آمده است.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو عرضه شده در ثبت نام مرداد ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودرو آذر و دی ماه سال جاری است.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ است.

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام خودرو ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

ایران‌خودرو برای حفظ بازار خود، حاضر است هر کاری حتی تمسخر همه جانبه را تحمل کند.جدیدترین سوژه این خودروساز پرحاشیه، فیس‌لیفت پژو پارس ۲۰ سال پیش است.

ایران‌خودرو برای پاس‌کردن استاندارد ۸۵ گانه، چهره و برخی امکانات پژو پارس را تغییر داده است.این شرکت، پژو پارس فیس‌لیفت را پارس بهینه نامیده است

  چراغ و سپر وانت آریسان روی پژو پارس نصب شده است.ایران‌خودرو حتی حاضر شده جلوپنجره و چراغ پرژکتور پژو پارس را هم به نمای جلویی آریسان اضافه کند تا جذاب‌تر به نظر بیاید!

اضافه کردن دیلایت از جمله موارد الزامی سازمان استاندارد بوده که قبل از این تغییر چهره، روی پژو پارس هم دیده می‌شد.در این فیس‌لیفت هم این دیلایت حضور دارد.

ادوات مشکی رنگ به کارفته در سپر جلو و عقب و همینطور زه جانبی حذف شده‌اند.خیلی دوست داریم بدانیم که کسی که این پیشنهاد را داده است، چگونه سلیقه ضعیف خود را بر سلیقه مردم غالب کرده است.

در نمای پشتی سپر کاملا سفید رنگ شده و چراغ عقب هم دوباره مانند پژو پارس‌های قبل، دو رنگ شده است.دیلایت، سنسور نور، پوزیشن لایت عقب، سامانه پیشنهاد تعویض دنده، سیستم کنترل پایداری، به این خودرو اضافه شده است.استاندارد آلایندگی این خودرو هم با هزار جور تقویت و روش مختلف، یورو ۵ شده است!

پیشرانه‌های بهینه شده تیوفایو پلاس و ایکس یو پلاس قرار است روی پژو پارس بهینه نصب شود.مشخص نیست که ایران‌خودرو با افزایش قیمتی که بالاخره چه بخواهد یا نخواهد، شامل این خودرو خواهد شد، چه سودی خواهد کرد!

بد نیست یک یادآوری از این حماسه‌آفرینی‌های ایران‌خودرو داشته باشیم.زمانی که برای (مثلا) بیشتر شدن مقاومت پیکان، سپرهای این خودرو را تعویض و با نام سپر جوشنی به بازار عرضه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان