همراه اول این سرویش هایش را گران کرد + مدرک

تا چندی پیش ماهانه 3000 ریال بوده است. اما روز گذشته این اپراتور با ارسال پیامکی مبنی بر افزایش هزینه سرویس انتظار همراه اول سبب غافلگیری مشترکان این اپراتور شد. هزینه این سرویس ماهانه 300 تومان بوده اما از قرار معلوم از تاریخ 16 آذرماه، 5 برابر خواهد شد. این یعنی هزینه استفاده از سرویس ماهانه آوای انتظار همراه اول از 300 تومان به 1500 تومان خواهد رسید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اما سوال اینجاست با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی مردم در این روزها و افزایش سرسام آور قیمت کالاها، آیا این افزایش قیمت منطقی و معقول بوده و یا بخاطر این اقدام شتابزده و ناکارشناسی تعداد زیادی از هم میهنان برای حذف این سرویس اقدام خواهند کرد!

سرویس انتظار همراه اول

آهنگ پیشواز همراه اول چیست؟

همانطور که گفته شد همراه اول نام سرویس آهنگ پیشواز خود را آوای انتظار نهاده است. پس از اینکه آوای انتظار را فعال نمودید، مخاطبین شما به جای صدای بوق، موسیقی یا هر آوایی که شما انتخاب کرده باشید را می شنوند.

نکته جالب توجه این است که شما می توانید چند آهنگ پیشواز مختلف برای سیم کارت همراه اول خود فعال نمایید. بدین شکل مخاطبان شما هر بار که با شما تماس بگیرند، آهنگ پیشواز متفاوتی را خواهند شنید و به این شکل تماس با شما یک مزیت خواهد بود!

روش های فعالسازی سرویس آوای انتظار همراه اول

خوب است بدانید که مشترکین همراه اول می توانند آهنگ پیشواز خود را از سه روش فعال نمایند.

فعالسازی پیشواز همراه اول از طریق ارسال پیام کوتاه

فعالسازی آوای انتظار همراه اول از طریق تلفن گویا

فعالسازی سرویس پیشواز همراه اول از طریق کد دستوری (USSD)

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان