ترفند کره ایا برای داشتن پوست مثل آینه + روش

این روزها پوست صاف و براق کره ای ها همان چیزی است که بسیاری آرزوی داشتنش را دارند .آشنا شدن با روتین پوستی کره ای ها شما را به پوستی صاف و زیبا میرساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پاک کننده بر پایه روغن

اولین مرحله برای پوست کره ای ها این است که صورت خود را پاک سازی و تمیز می کنند که معمولاً از پاک کننده بر پایه روغن استفاده می کنند که نه تنها آلودگی ها و کثیفی ها را از بین می برد، بلکه چربی پوست را نیز حفظ خواهد کرد .

پاک کننده بر پایه آب

دومین پاک کننده ای که این افراد استفاده می کنند، پاک کننده بر پایه آب است که تمام چربی های اضافه و غیرضروری را از بین می برد و آلودگی ها، کثیفی ها و عرق را از لابلای منافذ پوست پاک می کند.

لایه برداری

لایه برداری حداقل 2 الی 3 بار در هفته توسط مردم کره انجام می شود و هیچ وقت آن را فراموش نمی کنند. لایه برداری بافت پوست را ترمیم می کند، سلول های مرده را از بین می برد و پوست آن ها را شاداب خواهد کرد .

ماسک لایه بردار

تونر

تونر باعث می شود که پوست این افراد شاداب تر باشد و سطح قلیایی هم تنظیم می شود.

اسنس

اسنس یک سرم بر پایه آب است و پوست را هیدراته و آبرسان می کند و باعث روشن شدن و درخشان شدن پوست خواهد شد .

آمپول آبرسان

آمپول یا سرم تزریقی هم راهی برای آبرسانی پوست مردم کره است که سرم های غلیظ شده را برای هدف گرفتن چین و چروک ها ، پیری پوست، خشکی یا هایپرپیگمنتیشن انجام می دهند.

ماسک ورقه ای

ماسک ورقه ای یک محصول مورد علاقه در بین مردم کره است که در استفاده از آن مداومت به خرج می دهند. این ماسک ها دقیقاً شکل صورت طراحی شده اند که پوست را آبرسانی و تقویت می کنند و برای تمام انواع پوست مناسب هستند.

 ماسک ورقه ای

کرم دور چشم

حساس ترین قسمت صورت، پوست دور چشم است اما مردم کره به شدت به این ناحیه توجه می کنند زیرا چین و چروک و پیری در آن به شدت واضح است. این افراد با آبرسانی و جوان نگه داشتن پوست، سعی می کنند که این قسمت از پوست را شاداب نگه دارند.

مرطوب کننده

مرطوب کننده از آن دسته از محصولاتی است که باعث جوان سازی و آبرسانی پوست می شود و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب مهم ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست است که مانع آسیب رساندن اشعه های فرابنفش به پوست می شود بنابراین احتمال سرطان پوست و آسیب دی ان ای کاهش پیدا خواهد کرد .

آرایش نکردن

مردم کره بر این عقیده هستند که زیبایی باید به شکل طبیعی باشد و در نتیجه آن ها خیلی مواد آرایشی روی پوست خود استفاده نمی کنند و ترجیح می دهند که پوست شان را سالم نگه دارند که این هم می تواند راز زیبایی پوست آن ها باشد.

استفاده از مواد طبیعی

آن ها برای مراقبت از پوست با استفاده از ماسک ها معمولا سعی می کنند تا از مواد طبیعی و خاصیت دار استفاده کنند که پوست شان را دوباره جان تازه ببخشد .

پوست زیبا کره ای

ماسک هنگام خواب

آن ها معمولاً از ماسک هایی استفاده می کنند که مخصوص زمان خواب هستند، زیرا عقیده دارند که ما هنگام خواب هیچ آرایشی نداریم و پوستمان می تواند به راحتی در این دوره که خواب هستیم ؛ خودش را بازیابی و ترمیم کند و در نتیجه از ماسک مخصوص قبل از خواب استفاده می کنند .

راز اصلی این زیبایی چیست؟

تمام زنان زیبا پوست شرقی، تقریبا یک دسته باید نبایدهایی دارند که در مطالب قبلی و این مطلب کامل به آنها اشاره کرده ایم که راز اصلی تاثیر گذار بودن این موارد تنها مداومت در استفاده از آنهاست، در واقع زنان شرقی این مراقبت های به ظاهر ساده را جزو روتین دائمی خود قرار داده اند.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان