جزئیات آتش سوزی در مجتمع تجاری شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون مهار شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

محمد هادی قانع امروز_ دوشنبه هفتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره آتش سوزی در طبقه اول مجتمع تجاری زیتون در شیراز اظهار کرد: ساعت ۱۶:۵۷ دقیقه یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری این مجتمع و در طبقه اول، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در خصوص حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه‌ها و حضور شهروندان در محل، در صورت حضور نیافتن به موقع و کنترل حریق، حادثه‌ای گسترده پیش بینی می‌شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش شروع و مشخص شد این آتش سوزی از قسمت انباری یک مغازه پوشاک رخ داده است.

وی تصریح کرد: این حریق، منجر به متصاعد شدن دود شده که در مدت زمانی کوتاهی با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملاً اطفا شد.

قانع افزود: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان پس از اطفای حریق و سرایت نکردن شعله‌ها به مغازه‌های همجوار و جلوگیری از گسترش شعله‌ها در محل وقوع حادثه، وارد مرحله ایمن سازی و لکه‌گیری شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است و هم اکنون در مجتمع مذکور خطر به طور کامل رفع و ایمن سازی لازم انجام شده است.

منبع: ایمنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان