فال و طالع بینی شخصی و واقعی شما برای امروز

فال و طالع بینی هر روزتان را در سایت رستا نیوز بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروردین

اکنون زمان مناسبی برای انجام معاملاتی نیست که در صورت انتخاب اشتباه، نتایج آن ممکن است پرهزینه باشد. امروز  مسائل مالی را باید با نهایت احتیاط انجام دهید.

اردیبهشت

ممکن است نخواهید بپذیرید که شرکا و همکاران در حال حاضر از شما موفق تر هستند اما همینطور است و باید راه‌ هایی برای سازگاری با آن ها پیدا کنید. عصبانی شدن از دست آن ها برای تصمیم گیری بدون مشورت با شما چیزی را تغییر نمی دهد.

خرداد

به هر حال در یک پروژه جدید مشغول شوید اما انتظار نداشته باشید دیگران از شما حمایت کنند. این یکی از مواردی است که اگر به تنهایی پیش بروید، به موفقیت بیشتری دست خواهید یافت. آیا واقعا می خواهید در محاصره افرادی باشید که کاری جز شکایت انجام نمی دهند؟

تیر

اگر بخواهید موفقیت از آن شماست اما باید مطمئن باشید که راه درست را انتخاب می کنید. تقریبا می توان گفت اعتماد به نفس شما به اهداف و توانایی‌ های تان باز می گردد.

مرداد

آماده اید که کنار بنشینید و با شروع هفته جدید به دیگران اجازه دهید رهبری را به عهده بگیرند. تغییراتی در راه است اما اگر قاطعانه احساسات خود را کنترل کنید، تاثیر زیادی روی شما نخواهد گذاشت.

شهریور

اگر امروز میل به بیرون رفتن و گذراندن اوقات خوش دارید، در مقابل آن مقاومت نکنید. فعالیت‌ های اجتماعی بسیار خوب هستند اما برای بهترین نتایج به افرادی که می‌ شناسید و به آن ها اعتماد دارید، بچسبید. غریبه ها ممکن است سرگرم کننده باشند اما می توانند خطرناک هم باشند.

مهر

مشکل امروز این است که می تواند شما را با پول کمی که دارید بی پروا کند. آسان گرفتن هر چیز رویکردی نیست که شما را در بین شرکایتان محبوب کند – فراموش نکنید که این پول آن ها هم هست.

آبان

وقت و انرژی خود را برای توضیح دادن به دیگران برای انجام کارهایی که قصد انجام آن را دارید تلف نکنید، فقط دست به کار شوید و این کار را انجام دهید و بگذارید آن ها در زمان مناسب خودشان این کار را انجام دهند. اقدامات شما در 24 ساعت آینده بسیار بیشتر از کلمات مهم خواهند بود.

آذر

ناراحت شدن از چیزهای کوچکی که گاهی اوقات اشتباه می شوند آسان است اما امروز باید روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید و چیزهای کوچک را به حال خود رها کنید. در حال حاضر همه کمی گیج شده اند، پس هم دیگران و هم خودتان را هم در نظر بگیرید.

دی

امروز ممکن است چیزی که تا به حال روی آن کار می کردید و تا به حال بسیار ساده به نظر می رسید ناگهان و بدون هیچ دلیل مشخصی دشوار شود. وحشت نکنید. مدتی از آن عقب نشینی کنید و صبر کنید تا دوباره درست شود.

بهمن

شما انرژی زیادی را صرف مبارزه برای مسائلی کرده اید که شخصا برای شما مهم نیستند و اکنون باید آن انرژی را بگیرید و از آن برای مبارزه برای نیازهای خود استفاده کنید. با ارزش ترین علت همیشه خود شمایید.

اسفند

شما حق دارید چیزی را که باور دارید باور کنید و هیچکس حق ندارد شما را از باور کردنش باز دارد. امروز ممکن است کسی سعی کند صدای شما را خاموش کند و اگر این کار را کرد باید به شدت به او ضربه بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان