نوامبر سیاه برای لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در جام جهانی 2022 کریم بنزما و سادیو مانه به عنوان برترین های سال در رده بندی توپ طلا غایبند ولی نفرات سوم و چهارم، کوین دی‌بروینه و لواندوفسکی حضور دارند. روز گذشته لواندوفسکی شروعی ناامیدکننده داشت و در بازی لهستان مقابل مکزیک یک ضربه پنالتی را از دست داد. ستاره بارسا نتوانست گی‌یرمو اوچوآ گلر باتجربه مکزیک را مغلوب کند و برابر او متوقف شد. با همین موقعیت‌سوزی لوا لهستان شانس کسب سه امتیاز را از دست داد در حالی که با توجه به شکست آرژانتین از عربستان، بهترین بخت را برای ایجاد فاصله از دست داد.

لواندوفسکی در بازی دوستانه لهستان برابر شیلی با تصمیم مربی استراحت کرده بود تا در بهترین شرایط برابر مکزیک قرار بگیرد. او نزدیک به یک ماه است که از فرم خوب خودش فاصله گرفته است. 18 روز پیش، لواندوفسکی در بازی بارسا برابر آلمریا پنالتی را به آسمان زد و سه روز بعد نیز در بازی برابر اوساسونا با کارت قرمز داور روبرو شد و به دلیل حرکت جنجالی اش هنگام ترک زمین، سه جلسه از همراهی بارسا محروم شد. آخرین گل لوا به 25 روز پیش(29 اکتبر-7آبان) و بازی برابر والنسیا بر می گردد که موفق شد در دقیقه 93 گل برتری بارسا را بزند. او در بازی های ملی نیز آخرین بار 8 ژوئن برابر بلژیک گلزنی کرده و در سه بازی متوالی بعدی در لیگ ملت ها نتوانست گلزنی کند.

لوا در جام جهانی روسیه نیز در سه بازی دور گروهی برابر ژاپن، سنگال و کلمبیا نتوانسته بود گل بزند تا بدشانسی های او در جام جهانی ادامه دار باشد. لوا حالا دو بازی برابر عربستان و آرژانتین را پیش رو دارد تا طلسم گل نزدن در جام جهانی را بشکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان