فال و طالع بینی واقعی شما در یکم آذرماه

فال و طالع بینی هر روزتان را در سایت رستا نیوز بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

♈ فال روزانه متولدین فروردین

احساس می کنید که دوره ای از زندگیتان دارد به پایان می رسد و دلتان از حالا برای چیزهایی که دارید پشت سر می گذارید تنگ شده است. آنچه شما را ناراحت کرده است مسائل مادی نیست، ولی دلتان می خواهد زمان را تحت کنترل خود در آورده و جلوی پیشرفت آن را بگیرید. ولی هیچ کس نمی تواند جلوی زمان را بگیرد، نهایت کاری که از دست شما برمی آید این است که بیشترین استفاده را از زمانتان ببرید و در پیشرفت خود به سوی آینده با دقت، احتیاط و در عین حال شجاعت پیش بروید. با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز پس برای ارتباط برقرار کردن با افرادی که طرز فکری شبیه به شما دارند و مثل خودتان رفتاری صمیمانه دارند و حاضر هستید آنها را در دنیای خودتان راه بدهید به اندازه کافی وقت بگذارید. اگر بتوانید کنترل خواسته ها و امیالتان را در دست گرفته و منطقی باشید همه چیز همان طور که می خواهید پیش خواهد رفت. اگر کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار داد با جسارت از آنها با تمام وجودتان دفاع کنید. شما آینده خود را بر اساس این رویاها برنامه ریزی کرده اید، نگذارید کسی آنها را زیر سوال ببرد. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما امروز می توانید تمام توان و توجه خود را روی انجام کاری که می خواهید متمرکز کنید، هیچ کس و هیچ چیزی هم نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد و از تصمیم خود منصرفتان کند. دارید به راه های مختلفی فکر می کنید که می توانند به شما کمک کنند تا امروز از دید بقیه مخفی شوید و در تنهایی خودتان از روزتان لذت ببرید. با این حال واقعیت چیز دیگری است و با این همه کاری که در انتظارتان هستند نمی توانید به این راحتی و بی آن که جای خالیتان حس شود از جمع فاصله بگیرید. حتی اگر بتوانید برای مدتی از بقیه دور شوید هم خیلی زود آنها به سراغتان خواهند آمد. به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

به نظر می رسد شرایط کیهانی به وجود آمده درهایی را که برای مدت ها به رویتان بسته بوده اند را برای شما باز کرده اند. اعتمادی که دیگران نسبت به شما دارند برایتان شگفت آور به نظر می رسد. در واقع تغییری در سطح توانایی های شما به وجود نیامده است، تنها نگرش شماست که عوض شده است و همین موضوع تمام این تغییرات را در زندگیتان به وجود آورده است. خانواده و دوستانتان این روزها حسابی سرتان را شلوغ کرده اند، و مجبور هستید بیشتر وقت آزادتان را به آنها اختصاص دهید. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.

♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز ممکن است احساس کنید از خوبی هایتان سوء استفاده شده است. اگر احساس می کنید بیش از آن چیزی که سهمتان است دارید کار می کنید و زحمت می کشید امروز روز خیلی خوبی برای دیده شدن زحماتتان است و با کمی سیاست می توانید به خاطر کارهایتان مورد تایید و تحسین دیگران قرار بگیرید. به نظر می رسد مدار جدیدی در مغزتان فعال شده و شما را از خوابی عمیق بیدار کرده است. به طور ناگهانی به جای این که به فکر انجام دادن وظایفتان باشید منتظر فرصتی برای نشان دادن شایستگی هایتان هستید، با این حال باید در مورد این هیجان ناگهانی با احتیاط رفتار کنید. وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز روز فوق العاده برای آغاز و شرکت کردن در فعالیت های گروهی خواهد بود و هر پروژه ای که به حمایت و همکاری دیگران نیاز داشته باشد با موفقیت انجام خواهد شد. البته باید به این مسئله نیز توجه کافی داشته باشید که مسئولیتی بیش از حد توانتان نپذیرید و برای خودتان دردسر درست نکنید. جاه طلبی اولین قدم به سوی موفقیت است، ولی باید قدم بعدی که همان عمل کردن است را نیز برداشت. عشقتان را با رفتارهای این چند وقت اخیر خود حسابی از خودتان آزرده کرده اید، به هر روشی که می دانید دل او را به دست بیاورید. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روزی خوب و سرشار از فرصت و موفقیت خواهد بود و تمام موانعی که این اواخر سد راهتان شده بودند ناگهان به صورتی جادویی از میان برداشته شده اند. امروز جذابیت شما به ویژه در زمینه روابط عاطفی برایتان دردسرساز خواهد شد. در واقع شما خودتان دارید دنبال دردسر می گردید تا حرص یک نفر دیگر را در بیاورید. ولی یادتان باشد که در حال حاضر عقل و منطقتان خیلی خوب عمل نمی کند، پس قبل از این که همه جوانب را در نظر بگیرید هیچ تعهدی ندهید و برای خودتان مشکل ایجاد نکنید. ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﯾﻨﻪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﺍﺯ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﯿﺪ ﻭ ﻭﺍﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺍﮔﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮏ ﻗﺪﻡ ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ‌ﺍﯾﺪ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻪ ﺷﻨﯿﺪﻩ‌ﺍﯾﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻏﺼﻪ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﺯ ﺿﺮﺭ ﻧﺠﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ، ﺑﺎ کمی ﻫﻮﺷﯿﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺩﺭﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻓﻮﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ. ﺩﺳﺖ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﺬﺍﺭﯾﺪ.

♏ فال روزانه متولدین آبان

شاید این اواخر چیزی که می خواهید یا نیاز دارید برایتان خیلی دور از دسترس بوده باشد و هیچ کمکی هم از عالم غیب برایتان نرسیده باشد، اما امروز همه چیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت و به ویژه موانعی که به خاطر مسائل مادی سر راهتان قرار گرفته بودند از میان خواهند رفت. احساس می کنید که همه چیز عوض شده است، ولی به طور غریبی همه چیز سر جای خودش است. در واقع این نگرش شما است که تغییر یافته و به شرایط موجود از زاویه دیگری دارید نگاه می کنید و این موضوع می تواند روی رابطه عاطفی شما تاثیرات مثبتی داشته باشد. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید نگران این باشید که مبادا با بیان کردن احساس خود افرادی که می خواهید به خود جذب کنید را از خود دور کنید. بجای این که نگران حرف هایی که می خواهید بزنید باشید روی طریقه بیان احساسات خود تمرکز کنید و از بیان کردن نظرات خود و نشان دادن قدرتتان ترسی به دل راه ندهید. اگر به جای تجربه کردن زندگی به طور مستقیم به تماشای گذر عمر اکتفا کنید چیزهای زیادی را از دست خواهید داد، زندگی را در آغوش گرفته و از تک تک لحظات آن لذت ببرید. امروز انتخاب های خود را درست انجام دهید تا فردا درباره آنها با حسرت و پشیمانی مواجه نشوید. در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید.وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.

♑ فال روز متولدین دی

امروز ذهن شما سرشار از ایده هایی تازه برای بهبود بخشیدن به سبک زندگیتان است، به ویژه در زمینه هایی که به خانواده شما ارتباط پیدا می کنند. درست است که طی چند ماه گذشته شما سختی های زیادی را تجربه کرده اید ، اما حالا می توانید بالاخره نفس راحتی بکشید. با وجود این که در ظاهر به نظر می رسد که برای موج تغییراتی که در رابطه عاطفیتان دارند به وجود می آیند بسیار آماده اید و می توانید همگام با آنها پیش بروید، در واقع احساس می کنید که بدجوری گرفتار شده اید؛ اجازه ندهید ترس هایتان روی تصمیم گیریتان اثر منفی بگذارند. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.

♒ فال متولدین بهمن

شما سعی دارید کمی نظم به زندگیتان ببخشید و زندگی و رفتار شما در نتیجه ایجاد این تغییرات پیشرفت زیادی خواهد داشت. چه در زمینه تغذیه و سلامت و چه از لحاظ روند روزمره کارهایتان شما تغییرات ملموسی را مشاهده خواهید کرد. نسیم تازه ای در ذهن شما در جریان است و دارد افکار شما را به سوی تغییرات هدایت می کند. با این حال با بالا رفتن سطح آگاهیتان ممکن است با مشکل مواجه شوید، زیرا حاضر نیستید وابستگی های قبلی خود را کنار بگذارید. اما این نکته را یادتان باشد که نیازی نیست به خاطر نگرش تازه تان از گذشته خود فرار کنید. به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز حال و هوایتان رو به بهتر شدن خواهد رفت و کارهایی که در حال حاضر در دست اقدام دارید به خوبی پیش می روند و همین باعث شده که احساس آرامش خاطر پیدا کنید و به برنامه ریزی های تازه تشویق شوید. شما امروز دوست دارید از طرف مقابلتان فاصله بگیرید تا بتوانید تا جای ممکن از دردسرهای احتمالی فاصله بگیرید. این که بخواهید خودتان را از جنگ و دردسر دور نگه دارید کاملا منطقی است. با این حال اگر به درون جنگی کشیده شدید که از آن فراری بوده اید مواظب باشید بی آن که چیزها را برای خودتان بزرگ نکنید از حق خود دفاع کنید. یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان