امیدوارم تیم ملی سربلند باشند، هرچند روی کاغذ شانسی نداریم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور نورافکن و محبی می توانست به تیم ملی کمک کند، اما به نظر کیروش احترام می گذاریم. روی کاغذ شانسی بریا صعود نداریم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

علی موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص لیست ۲۵ نفره دعوت شده به جام جهانی قطر از سوی کارلوس کی‌روش اظهار داشت: لیست را دیدم و از نظر من بازیکنان خوبی دعوت شدند و نسخه کی‌روش این است که بیشتر از لژیونر ها بهره بگیرد که این کار خوبی است، زیرا بازیکنان لژیونر درک بالاتری نسبت به رقابت‌های بین‌المللی دارند.

وی افزود: بازیکنانی بودند که می توانستند حضور داشته باشند از جمله محبی و نورافکن، اما به شخصه به نظر کی‌روش احترام می‌گذاریم و این اطمینان را باید داشته باشیم که می‌تواند ایران را در دور گروهی سرافراز کند. ما در پست‌های مختلف بازیکنان باتجربه‌ای داریم و می‌توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. از نظر من زوج حسینی و پورعلی گنجی می توانند در مرحله گروهی در پست خط دفاعی به تیم ملی کمک کنند.

بازیکن سال های دور تیم ملی ایران با سابقه حضور در جام جهانی ۹۸ در خصوص نخستین دیدار ایران مقابل انگلیس در جام جهانی قطر تصریح کرد: روی کاغذ باید ۳ یا ۴ گل از انگلیس دریافت کنیم، اما در فوتبال چیزی مشخص نیست و اگر بازیکنان به خوبی آنالیز کنند و از نقطه ضعف های انگلیس استفاده کنند می‌تواند در این بازی به تساوی یا حتی برد برسند. ما در جام جهانی ۲۰۱۸ کمی خوش شانس بودیم می توانستیم صعود کنیم با اینکه روی کاغذ ذره‌ای شانس مقابل اسپانیا و پرتغال نداشتیم، اما رفتیم و با بدشانسی حذف شدیم.

وی افزود: به نظرم سبک بازی آمریکا و ولز به یکدیگر نزدیک است و شاید بتوانند با سرعت بالایشان ایران را به چالش بکشند. از نظر من روی کاغذ ایران از گروهش حذف می‌شود چون هیچ پتانسیلی برای عبور از سد همگروهانش ندارد، اما اگر به این نکات نگاه نکنیم آن ها می توانند به رقیبانشان غلبه کنند. به شخصه صعود انگلیس به همراه آمریکا را محتمل تر می بینم. پیش بینی من از قهرمان جام جهانی یک تیم از آمریکای جنوبی است از این رو برزیل یا آرژانتین مدعی اصلی این جام است. آب و هوای قطر برای تیم های اروپایی دشوار است و از این رو شاید نتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند. امیدوارم تیم ملی مان سربلند باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان