قیمت تخم مرغ سیر صعودی در پیش گرفته | قیمت تخم مرغ امروز 19 آبان در بازار

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار اصفهان گفت: نباید افزایش قیمت تخم‌مرغ بازار به پای تولیدکنندگان گذاشته شود، زیرا این هزینه به جیب تولیدکنندگان نمی‌رود و آن‌ها همچنان در ضرر هستند، زیرا با قیمت پایینی تخم‌مرغ را می‌فروشند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خسرو منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص افزایش قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان، اظهار کرد: این افزایش قیمت متوجه مرغداران نیست و مرغداران همچنان با قیمت‌های پیشین تخم مرغ را به فروش می‌رسانند و این افزایش قیمت‌ها کاملاً ناشی از عملکرد اصناف و شبکه توزیع است.

وی افزود: قیمت مصوب هرشانه تخم مرغ ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای مرغداران و ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف کننده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار اصفهان گفت: قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران ۴۸ هزار تومان است و دولت کاملاً این موضوع را تأیید کرده است اما با توجه به شرایط موجود، هنوز اقدام به اعلام افزایش قیمت تخم مرغ نکرده است.

منصوری اضافه کرد: مسئولان دولتی شرایط مرغداران را بررسی کرده و کاملاً بر این موضوع که قیمت تخم مرغ باید افزایش یابد توافق نظر دارند اما هنوز اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

وی تاکید کرد: نباید افزایش قیمتی که در بازار است به پای تولیدکنندگان گذاشته شود زیرا این هزینه به جیب تولیدکنندگان نرفته و تولیدکنندگان همچنان در ضرر هستند و با قیمت پایینی تخم مرغ را می‌فروشند.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار اصفهان گفت: قیمت مصرف کننده اکنون بسیار بالاست که ناشی از زیاده خواهی و اجحاف‌هایی است که در شبکه توزیع وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان