کارگر بخت برگشته قربانی گودبرداری غیر اصولی | جان سالم به در برد؟

ابراهیم بابایی گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات(١٢۵) سازمان، از یک مورد حادثه ریزش آوار مطلع ‌شدیم. وی با اشاره به اینکه محل وقوع حادثه، ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان شریعتی محدوده سه‌راه شهید چمران بوده است، افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات این سازمان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه، اعزام و عملیات آواربرداری و نجات فرد حادثه‌دیده از زیر آوار آغاز شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علت این حادثه را گودبرداری ناایمن اعلام کرد و ادامه داد: نجاتگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با دقت و سرعت، اقدام به آواربرداری و خروج کارگر حادثه‌دیده از زیر آوار کردند و مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند. بابایی، بر لزوم انجام اقدامات حفاظتی جهت کنترل ساختمان‌های مجاور و اطراف محیط گودبرداری تاکید کرد و یادآور شد: لازم است مجریان پروژه‌های ساختمانی، نکات ایمنی در اجرای پروژها و به‌خصوص گودبرداری سازه نگهبان را رعایت کرده و عملیات ساختمانی را با حضور مهندس ناظر به‌صورت مرحله به مرحله انجام دهند. منبع: برنا

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ابراهیم بابایی گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات(١٢۵) سازمان، از یک مورد حادثه ریزش آوار مطلع ‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه محل وقوع حادثه، ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان شریعتی محدوده سه‌راه شهید چمران بوده است، افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات این سازمان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه، اعزام و عملیات آواربرداری و نجات فرد حادثه‌دیده از زیر آوار آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علت این حادثه را گودبرداری ناایمن اعلام کرد و ادامه داد: نجاتگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با دقت و سرعت، اقدام به آواربرداری و خروج کارگر حادثه‌دیده از زیر آوار کردند و مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.

بابایی، بر لزوم انجام اقدامات حفاظتی جهت کنترل ساختمان‌های مجاور و اطراف محیط گودبرداری تاکید کرد و یادآور شد: لازم است مجریان پروژه‌های ساختمانی، نکات ایمنی در اجرای پروژها و به‌خصوص گودبرداری سازه نگهبان را رعایت کرده و عملیات ساختمانی را با حضور مهندس ناظر به‌صورت مرحله به مرحله انجام دهند.

منبع: برنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان