جواد عزتی | جواد عزتی اینستاگرام

عکسی از استایل جدید جواد عزتی | جواد عزتی خوشتیپ سینما!

عکسی از استایل جدید جواد عزتی نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

جواد عزتی از بازیگران توانمند و پر استعداد است. جواد عزتی در سریال های کمدی موفق بوده است. جواد عزتی همسر مه لقا باقری از هنرپیشه های معروف است. جواد عزتی در سینما و سریال های خانگی بسیار خوش درخشیده است و توانسته نگاه های بسیاری به خود جلب کند. عکسی از جواد عزتی در فیلم دوزیست منتشر شده است. 

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

محمد جواد عزتی بدون شک یکی از تواناترین بازیگران سینمای ایران به‌شمار می‌رود که نقش‌آفرینی‌های او را در نقش‌های مختلف بارها و بارها تماشا کرده‌ایم. بازی زیبای او در نقش‌هایی بسیار متفاوت باعث شد تا خیلی سریع سر زبان‌ها بیفتد و به یکی از بازیگران سرشناس تبدیل شود. جواد عزتی در تاریخ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران متولد شد و از همان ابتدا علاقه بسیاری به بازیگری داشت. او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد و در سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای نخستین اجرای خود را تجربه کند. او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

جواد عزتی

شروع فعالیت‌های هنری جواد عزتی

جواد عزتی پس از ورود به تلویزیون، در سال ۱۳۸۳ در ۲ سریال طنز به‌ایفای نقش پرداخت. ابتدا در سریال «من یک مستاجرم» به کارگردانی پریسا بخت‌آور و نویسندگی شادمهر راستین حضوری مختصر داشت و پس از آن توانست نقش پررنگ‌تری را در سریال «کمربندها را ببندیم» بازی کند. این سریال به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، خشایار الوند و امیرمهدی ژوله و به کارگردانی مهدی مظلومی از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

جواد عزتیاحتمالا مهم‌ترین نقش‌آفرینی جواد عزتی در سال‌های ابتدایی حضورش در تلویزیون به سریال «مظفر» مربوط می‌شود. یکی از سریال‌های مهران مدیری که در سال ۱۳۸۵ به نویسندگی سروش صحت، پیمان و مهراب قاسم‌خانی و خود مهران مدیری در ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش شد.پس از سریال باغ مظفر بود که رفته‌رفته استعداد بسیار بالای جواد عزتی موردتوجه بسیاری از اهالی سینما قرار گرفت و توانست نقش‌های بسیار مهم‌تری را ایفا کند. یکی از این نقش‌ها به سریال «قرارگاه مسکونی» مربوط می‌شود که در نوروز سال ۱۳۸۷ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. پس از همکاری موفقیت‌آمیز با مهران مدیری بار دیگر شاهد ایفای نقش او در سریال جدید این کارگردان برجسته ژانر طنز بودیم. حضور جواد عزتی در سریال «مرد هزار چهره» با اینکه بسیار کوتاه بود ولی راه را برای همکاری‌های بعدی او و مهران مدیری هموارتر کرد.

جواد عزتی

درخشش جواد عزتی

جواد عزتی این روزها جواد عزتی را در حال بازی در سریال زخم کاری می بینیم که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.پیش از این درخشش بازی او در فیلم سینمایی شنای پروانه را نمیتوان نادیده گرفت.

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

جواد عزتی و همسرش

مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون و متولد سال 1360 است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند. این زوج بازیگر در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند.

جواد عزتی

درخشش جواد عزتی در فیلم سینمایی مرد بازنده

.مرد بازنده فیلمی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۴۰۰ است. نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم بر عهدهٔ ابراهیم امینی، حسین حسنی و مهدویان بوده‌است. بازیگران دیگر این فیلم رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی هستند. در صحنه هایی از این فیلم، حرف هایی از خیانت و جدایی دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان