پشت پرده دستگیری زن و مرد مشکوک در فرودگاه چه بود؟

اواخر فروردین سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع یک فقره قتل در منطقه مشکین دشت فردیس از سوی شهروندان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شهرستان فردیس قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اواخر فروردین سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع یک فقره قتل در منطقه مشکین دشت فردیس از سوی شهروندان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شهرستان فردیس  قرار گرفت.

سرهنگ محمد نادر بیگی درتشریح این پرونده جنایی گفت: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در روز حادثه قاتل همراه همسرش به خانه مقتول مراجعه و به دلیل اختلافات شخصی با ضربات چاقو مرد جوان را به قتل رسانده و متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به انجام برنامه ریزی قبلی برای قتل و خارج شدن قاتل از کشور در روز حادثه، گفت: علی رغم این موضوع پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مشخص شد که قاتل پس از حدود یک و نیم سال به کشور بازگشته و در شهر تهران ساکن شده که بلافاصله کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این فرد به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان البرزها اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: می توان با بکارگیری اندکی صعه صدر و کنترل خشم از وقوع بسیاری از جنایات این چنین پیشگیری کرد.


 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان