احسان علیخانی | اینستاگرام احسان علیخانی

احسان علیخانی با انتشار عکسی از خود دل همه را سوزاند | عکس جگرسوز احسان علیخانی

احسان علیخانی با انتشار عکسی از خود توجه طرفدارانش را جلب کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

احسان علیخانی از مشهورترین مجریان حال حاضر کشور است. احسان علیخانی تهیه کننده و عامل اصلی برنامه‌هایی چون ماه عسل، جوکر و عصر جدید بوده و هست. احسان علیخانی هدفش را از ساختن برنامه عصر جدید کشف استعدادهای کشف نشده معرفی کرد. اخیرا عکسی از جوانی احسان علیخانی پخش شده که نشان می‌دهد احسان علیخانی در معرض کچلی بوده، اما مو کاشته تا این مسئله مشخص نشود!

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم ، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هستم.

احسان علیخانی

مادرم طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرم حسین علیخانی می باشد.

هنر اولویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم

به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

از مهرورزان تا ساخت تیزر

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراندم سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شدم.

احسان علیخانی

تجربه بازیگری

بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 وقتی 19 ساله بودم بازی کردم و دستیار هم بودم.

ورود به تلویزیون 

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را شروع کرد.

از جزر و مد تا ماه عسل

سال 1383 برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال 1384 وقتی 23 ساله بود با اجرای برنامه جاحسان علیخانیزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال 1386 شروع کرد.

ماه عسل و افشانی

اولین بار ماه عسل با ایده و اجرای او سال 86 بروی آنتن رفت اما بخاطر مشکلات سلیقه ای اجا این برنامه سال بعد (1387) به محسن افشانی نوجوان سپرده شد.

اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل بعد از چندا برنامه علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

از جوهرچی تا علی ضیا

سال 89 دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت.

در سال 91 عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 مجری آن بود.

فوتبالیست حرفه ای

در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود.

او سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت و حالا هم یکی از دو آتیشه های طرفدار پرسپولیس است که گاهی در استادیوم هم دیده می شود.

ماجرای ازدواج

احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای ازدواج هم ندارد !

فرزند طلاقم

علیخانی سال 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است.

او سپس در جواب سوال مهمان برنامه که پرسید چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند ؟ گفت: تفاهم نداشتند.

جنجال الهام عرب

یکی از جنجالی ترین مهمان های ماه عسل سال 94 الهام عرب بود ، او بعنوان مدل لباس عروس به برنامه رفت اما ساعاتی بعد انتشار عکس های بی حجاب او  این برنامه را به حاشیه برد و علیخانی اخطار کتبی و سفت و سختی از تلویزیون گرفت.

الهام عرب به شدت مشهور شد که بعدها به دستگیری او نیز منجر شد و در نهایت در سال 96 برای ادامه کار مدلینگ به دبی مهاجرت کرد.

جنجال با احمدی نژاد

علیخانی در یکی از برنامه ها در جواب محمود احمدی نژاد که گفته بود وسایل عید در سر کوچه ما گران نیست، مردم  بیایند و از محله ما خرید عید را انجام دهند گفت: گرانی هست ، مردم هم می بینند و نمی توانند از سر کوچه شما خرید کنند ، همین گفته موجب توبیخ و دلخوری از احسان علیخانی شد.

دستمزد 45 میلیونی

در سال های آخر برنامه ماه عسل شایعه ای دریافت حقوق 45 میلیونی او برای هر ماه تکذیب شد و گفت این حقوقی برای یک سال وی می باشد !

آقای مجری یک شرکت حرفه ای ساخت تیزر بازرگانی برای تلویزیون دارد.

استعفای برادرش از استقلال

در سال 95 رضا حسنی خو حراست سابق وزارت ورزش بعنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما انتشار خبر اینکه وی برادر احسان علیخانی است تا حدی جنجالی گشت که مجبور به استعفا شد.

هنوز هم مشخص نشد علت اینکه نام خانوادگی هر دو برادر چرا فرق می کند که بنظر می رسد او برادر ناتنی احسان می باشد.

استاد تقلبم

به جرات می‌ توانم بگویم که زمان تحصیل استاد تقلب رساندن بودم، یعنی شیوه‌ هایی برای رساندن تقلب بلدم که فقط شگرد خودم است و هیچکس نمی‌ تواند مچم را بگیرد.

احسان علیخانی

جملات مورد علاقم

دو جمله از ویکتور هوگو هست که خیلی دوستشان دارم:

● هنر گوش دادن را فرا بگیرید تا فرصت‌ ها به آهستگی در گذرد

● همان قدر که بال برای پرنده لازم است، امید برای انسان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان