اتفاق عجیب؛ مسول حمل برانکارد بازیکن محروم بوده!

در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از آنجایی که توجه رسانه ها و نظارت فدراسیون فوتبال کمتر است اتفاقات عجیبی رخ می دهد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های لیگ یک به یکی از این اتفاقات در گفتگو با رادیو ورزش اشاره کرد. 

او در این باره می گوید: در دو هفته اخیر شاهد ایجاد کارگروه ویژه مسابقات با ریاست سرپرست دبیرکلی فدراسیون و اعضای کمیته‌های صیانت، حراست و داوران و انضباطی و اخلاق بودیم. وظیفه داریم تمام اتفاقات و مسائل در مسابقات را رصد کنیم.من معتقدم برخی از مسائل باید در رسانه‌ها مطرح شود. به عنوان مثال اتفاق عجیبی در یکی از مسابقات لیگ دسته اول رخ داد و یک بازیکن و مربی محروم بودند اما در پایان مسابقه ناظر بازی گزارش داد که بازیکن محروم به عنوان یکی از اعضای حمل برانکارد در نیمه اول در کنار زمین مشغول فعالیت بود. این اتفاق خیلی عجیب بود و ناظر بازی چطور باید متوجه شود که آن فرد بازیکنی است که محروم بوده است؟ کمیته انضباطی کمتر از 24 ساعت برای این بازیکن و این تیم حکم انضباطی صادر و آن بازیکن را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. این مشکلاتی است که شرایط میزبانی را سخت‌تر می‌کند.

 

محمود زاده با این حال معتقد است سلامت بازی های لیگ یک را نمی توان به خاطر این اتفاقات زیر سوال برد و در توضیح بیشتر در این خصوص این چنین گفت: در حال حاضر 9 تیم دسته اولی به صورت مستقیم شانس صعود دارند. پارس جنوبی با 39 امتیاز در رده نهم است و تیم دوم 43 امتیاز دارد. ملوان هم با 36 امتیاز شانس صعود دارد و این شرایط نشان می‌دهد جدول استاندارد و پاک است و تیم‌ها خودشان تلاش می‌کنند. اگر مشکلاتی هم وجود دارد، در صورتی که گزارش شود بلافاصله ورود و سعی می‌کنیم در کارگروه ویژه‌ مطرح و رسیدگی کنیم.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان