پیام عجیب کریستیانو رونالدو در اینستاگرام

ستاره پرتغالی پس از اینکه این فصل در رده چهارم سری آ ایستاد، قصد دارد از یوونتوس دور شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، پس از اینکه مهاجم یوونتوس پست طولانی در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد و مدعی شد که پس از انتقال به ایتالیا اکنون به اهداف خود رسیده است، گمانه زنی‌ها در مورد آینده کریستیانو رونالدو رو به افزایش است.

رونالدو تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، اما با چندین باشگاه برتر اروپایی از جمله رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد ارتباط داشته است. در همین حال رسانه‌های ایتالیایی حدس می‌زنند که پست اینستاگرامی اخیر، آخرین پیام او قبل از پایان همکاری با یووه باشد.

کریستیانو در اینستاگرام نوشت: "زندگی و حرفه هر بازیکن برتر از فراز و نشیب‌ها ساخته شده است. سال به سال، ما با تیم‌های خارق العاده، با بازیکنان خارق العاده و اهداف بلند پروازانه روبرو هستیم، بنابراین همیشه باید بهترین تلاش خود را بکنیم تا خود را در سطح برتری نگه داریم.

امسال ما نتوانستیم قهرمان سری آ باشیم، به اینتر برای این عنوان شایسته تبریک می‌گویم. با این حال، من باید برای هر آنچه در این فصل در یوونتوس به دست آوردیم، چه از نظر جمعی و چه از نظر فردی، ارزش قائل شوم. سوپرجام ایتالیا، جام حذفی ایتالیا و عنوان بهترین گلزن سری A من را شاد می‌کند، دلیل اصلی این کار دشواری است که به همراه خود دارد؛ در کشوری که کسب هیچ چیز آسان نیست.

با این دستاوردها، من به هدفی رسیدم که از روز اول ورودم به ایتالیا برای خودم تعیین کرده بودم: برای قهرمانی، جام حذفی و سوپرجام، و همچنین بهترین بازیکن و بهترین گلزن در این کشور بزرگ فوتبال پر از بازیکنان فوق العاده، باشگاه‌های مطرح و فرهنگ فوتبال بسیار خاص.

من قبلاً گفته‌ام که ​​رکورد‌ها را تعقیب نمی‌کنم، رکورد‌ها من را تعقیب می‌کنند. برای کسانی که منظور من از این حرف را نمی‌فهمند، بسیار ساده است: فوتبال یک بازی جمعی است، اما با تلاش فردی است که به تیم هایمان کمک می‌کنیم تا به اهداف خود برسند. این همیشه به دنبال بیشتر و بیشتر در زمین است، بیشتر و بیشتر در خارج از زمین کار می‌کند، سرانجام سوابق ظاهر می‌شوند و عناوین جمعی اجتناب ناپذیر می‌شوند، برخی از آن‌ها نتیجه طبیعی دیگری هستند؛ بنابراین من به این واقعیت که در روز‌های اخیر به طور گسترده تکرار شده است، بسیار افتخار می‌کنم: قهرمانی در انگلیس، قهرمانی در اسپانیا و قهرمانی در ایتالیا. قهرمان جام حذفی در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. برنده سوپرجام در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بهترین بازیکن در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بهترین گلزن در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. به ثمر رساندن بیش از ۱۰۰ گل برای یک باشگاه در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا.

هیچ چیز با احساس اینکه می‌دانم در کشور‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام اثری از خود بر جای گذاشته‌ام و به هواداران باشگاه‌هایی که بازی کردم، شادی بخشیده‌ام، قابل مقایسه نیست. این همان چیزی است که من برای آن کار می‌کنم، این چیزی است که مرا به حرکت در می‌آورد و این همان چیزی است که همیشه تا روز آخر دنبال آن خواهم بود. با تشکر از همه کسانی که در این سفر شرکت کردند! ما کنار هم هستیم! "

 

 

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان