آغاز رقابت های بانوی قایقران المپیکی از فردا

نازنین ملایی ملی پوش بانوی قایقرانی ایران روز جمعه در اولین مسابقه خود در المپیک توکیو باید به میدان برود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شیوع ویروس منحوس کرونا که ۲ سالی می‌شود تمام سراسر نقاط جهان را در بر گرفته است، بسیاری از مسابقات مختلف ورزشی را لغو کرد. از جمله این رشته‌ها قایقرانی است که ابتدا قرار بود مسابقات انتخابی المپیک این رشته فروردین و اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار این بازی‌ها به تعویق افتاد.

در نهایت مسابقات انتخابی المپیک در ۲ بخش روئینگ و آب‌های آرام اردیبهشت ماه امسال در ژاپن و تایلند برگزار شد. علی آقامیرزایی در کایاک ۱۰۰۰ متر یک نفره بعد از نمانیده ژاپن دوم شد و توانست سهمیه المپیک را کسب کند. همچنین نازنین ملایی در روئینگ تک نفره بانوان هم پس از قایقران ژاپنی توانست بلیت سفر خود به توکیو را رزرو کند.

حال نازنین ملایی روز جمعه باید اولین مسابقه خود را در رقابت‌های المپیک برگزار کند. او در این مدت سختی‌های زیادی را متحمل شد و با وجود این مشکلات توانست سهمیه المپیک را به دست آورد. بسیاری از اهالی قایقرانی امیدوار هستند که نازنین ملایی بتواند در بازی‌های المپیک برای ایران افتخار آفرینی کند. قایقرانی ایران در چند سال گذشته با مشکلات بسیار عدیده‌ای رو به رو بوده است. از نبود قایق‌های جدید گرفته تا نداشتن پیست ۲ کیلومتری برای انجام تمرین مناسب از جمله مشکلاتی هستند که ورزشکاران ما را در این مدت بسیار اذیت کرده اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان