از اردوی تیم ملی بسکتبال چه خبر؟

در حالی که حدودا ۸ روز از شروع اردوی تیم ملی بسکتبال می‌گذرد، کادرفنی از انجام هرگونه مصاحبه درباره روند آماده سازی ملی‌پوشان خودداری می‌کنند!

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از روز ۲۶ اردیبهشت آغاز شده است که تا به امروز، تقریبا هیچ یک رسانه‌ها موفق به انتشار اخباری از روند آماده سازی ملی‌پوشان‌ نشده‌اند. چرا که اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌ ملی در اقدامی عجیب سکوت کرده و پاسخگوی رسانه‌ها نیستند.

این دور از اردوهای تیم‌ ملی در حالی شروع شد که چند خبر مهم در بدو اعلام اسامی نفرات اردونشین به‌ وجود آمد. مصدومیت حامد حدادی، دعوت نشدن سجاد مشایخی و حضور بازیکنی حدید در ترکیب تیم‌ ملی از جمله موضوعاتی هستند که نیاز است کادرفنی تیم‌ ملی به صورت شفاف درباره آن‌ها با رسانه‌ها صحبت کنند تا طرفداران این رشته دانشگاهی نیز در جریان وضعیت تیم ملی قرار بگیرند.

با امروز (یک‌شنبه) دوم خرداد حدودا ۸ روز می‌شود که تمرینات ملی‌پوشان آغاز شده و فعلا هیچ خبری به صورت رسمی درباره اردوی بسکتبالیست‌ها منتشر نشده است. نه تنها کادرفنی تیم ملی از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری می‌کنند، به نظر می‌رسد که حتی ملی‌پوشان را هم از انجام هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها منع ‌کرده‌اند.

در شرایط کنونی و حساسیت بازی‌های پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا، به نظر می‌رسد که بهتر بود حداقل فدراسیون بسکتبال یک روز مشخص را برای دیدار اهالی رسانه از اردوی تیم ملی مشخص می‌کرد تا با انتشار اخبار مربوطه از دریچه رسانه‌ها، طرفداران این رشته بیشتر در امور تیم ملی قرار بگیرند.

در شرایط کرونایی که باعث شد هواداران بسکتبال در طول یک فصل حتی یکبار هم وارد سالن مسابقات لیگ نشوند، به نظر می‌رسد در جریان قرار گرفتن آن‌ها از وضعیت ملی‌پوشان کم‌ترین حق آن‌ها به شمار می‌رود که باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. 

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان