یحیی گل محمدی: مددی مدیرعامل استقلال هوچی‌گر است!

هوچی‌گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوچی‌گری فقط به معنی اعتراض نیست؛ هوچی‌گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد.

یحیی گل محمدی پیش از این که نشست خبری بازی آغاز شود اعلام کرد دوربین های تلویزیونی بیرون بروند تا صحبت هایش را آغاز کند و بعد از اینکه دوربین های صداوسیما از سالن نشست خارج شدند  علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس اظهار داشت: همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستیم، اما رفتاری که در مدت اخیر از سوی صداوسیما با باشگاه پرسپولیس شد دور از احترام بود. پرسپولیس و هواداران و اعضای تیم ناراحت شدند و این حق گل‌محمدی بود که بخواهد بدون حضوردوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کند.

سپس یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی حساسی را بردیم. هر بازی که برنده می‌شویم فینال‌گونه است. به همه بازی‌های به چشم فینال نگاه می‌کنیم و در فینال باید برنده باشیم. خوشبختانه امروز ۳ امتیاز را کسب کردیم. فوتبال هجومی ارائه کردیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم.

وی ادامه داد: فوتبال شناور و مسلطی انجام دادیم. ای کاش هواداران هم حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند. در نیمه دوم عقب نشینی کردیم چون تیم حریف فشار آورد و واکنش ما طبیعی بود. در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، اما کار برای ما سخت شد. در ادامه بازی را کنترل کردیم و با نتیجه خوبی برنده شدیم. این پیروزی را به همه هوداران تقدیم می‌کنیم. درست است که آنها کنار ما نیستند، اما همیشه انرژی آنها را حس می‌کنیم. امیدوارم در سه بازی آینده هم برنده باشیم و ۹ امتیاز را به دست بیاوریم. بازی زیبایی بود و نیمه دو تیم حریف نمایش خوبی داشت و موقعیت‌هایی را هم خلق کرد. نگاه‌مان به آینده مثبت تر و امیدوارانه‌تر می‌شود. امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی پیش رو، عنوان کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد و این مسابقه برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم ابتدا بازی جذابی باشد. با توجه به بازیکنان خوبی که هر دو تیم دارند امیدوارم شاهد بازی بدون استرس، جوانمردانه و فنی باشیم. تمرکز ما در روزهای آینده روی ریکاوری بدنی بازیکنان خواهد بود، اما فکر می‌کنم دربی بازی جذابی باشد.

گل‌محمدی درخصوص دلیل اعتراضش به حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری، تصریح کرد: توضیحات کلی را مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد. رابطه‌ای که بین صداوسیما و باشگاه ما وجود داشت خوب نبوده، اما نمی‌خواهم دلیل آن را گفته و وارد جزئیات شوم. در سال‌های گذشته ما همیشه با رسانه‌ها و صداوسیما تعامل خوبی داشتیم، اما امسال اتفاقاتی برای ما رخ داد که نمی‌شد تحمل کرد. همیشه می‌خواستند تیم ما را به گونه دیگری معرفی کنند که به دور از واقعیت بود و ما هم چنین تصمیمی گرفتیم.

وی در خصوص اینکه در مصاحبه‌های قبلی‌اش از لفظ هوچی‌گری استفاده کرده بود، اما خودش باید در چند بازی کارت زرد یا قرمز دریافت می‌کرد، خاطرنشان کرد: هوچی‌گری فقط به معنی اعتراض نیست؛ هوچی‌گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد. هوچی‌گری یعنی اینکه قبل از دربی بخواهند روی تیم ما و داور فشار بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این مصاحبه‌ها در شرایطی انجام می‌شود که آنها امسال ۹۸ میلیارد از اسپانسر گرفتند و حدود ۵۰-۶۰ میلیارد هم متمول‌هایی که در هیأت مدیره آن تیم حضور داشتند، پول آوردند. در مجموع آنها حدود ۱۵۰ -۶۰ میلیارد پول گرفتند و بیشترین هزینه را کردند، اما همیشه فشار روی تیم ما بوده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه برای ما سقف قرارداد تعیین می‌کنند، خاطرنشان کرد: چرا تا حرف از انتشار قراردادها می‌شود آنها پا پس می‌کشند؟ دلیلش این است که قرارداد آنها دو سه برابر قراردادهای ما است. جای تاسف دارد که بجای اینکه تمرکزشان روی تیم خودشان باشد در مورد تیم ما حرف می‌زنند، اما متاسفانه این اتفاقات از طرف تیم رقیب رخ داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان