هندرسون: فینال بزرگ‌ترین بازی زندگی ما خواهد بود

جردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، می‌گوید آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی در یورو انجام خواهند داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های یورو مقابل شگفتی‌ساز مسابقات یعنی دانمارک قرار گرفت و نهایتاً موفق شد بعد از 120 دقیقه تلاش حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا به عنوان رقیب به ایتالیا در فینال لقب بگیرد.

جردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، بعد از این موفقیت بزرگ گفت: "حیرت انگیز است. این یک شب باورنکردنی برای بچه‌ها، طرفداران و همه این ملت محسوب می شود. ما لبخند بزرگی را بر چهره همه قرار دادیم. جمعیت حاضر در ورزشگاه فوق العاده بود و آنها کمک زیادی به ما کردند به خصوص در وقت‌های اضافه که ما را به سمت پیروزی حرکت دادند. در کل یک شب عالی بود و امیدوارم که یکشنبه نیز به موفقیت برسیم."

هندرسون در ادامه گفت: "بعد از گل دریافتی ما واقعاً خوب واکنش نشان دادیم و سریع به مسابقه بازگشتیم بنابراین من فکر می‌کنم که این یک لحظه مهم در بازی به شمار می آمد. البته فکر می‌کنم که ضربه ایستگاهی حریف نیز فوق‌العاده بود اما همانطور که گفتم خیلی خوب واکنش نشان دادیم."

صعود انگلیس به فینال یک تورنمنت بزرگ بعد از 55 سال: "حالا تمام تمرکزمان روی بازی یکشنبه است و این بزرگترین مسابقه زندگی ما خواهد بود. ما باید تلاش کنیم تا همه را در این ورزشگاه و ملت دوباره خوشحال کنیم. این یک فرصت بزرگ برای ما به عنوان یک تیم و ملت محسوب می‌شود و همه توان خود را به کار خواهیم گرفت."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان