خط و نشان فرهاد مجیدی برای جانشینان احتمالی اش در استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال این روز‌ها در اوج است و یکی پس از دیگری از سد رقبایش می‌گذرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فرهاد مجیدی با استقلال به روز‌های خوب برگشته و حالا نه تنها جایگاه سومی اش در جدول رده بندی را تثبیت کرده بلکه این شانس را روی کاغذ همچنان برای استقلال نگه داشته تا در صورت لغزش پرسپولیس و سپاهان به رده‌های بالاتری در جدول رده بندی برسد.

به گزارش فرارو، این موضوعات تنها بخشی از کار مهمی است که فرهاد مجیدی این روز‌ها انجام داده است؛ بخش مهمتر کار او، اما مربوط به تقابلش با استقلالی‌های سابق است؛ مربیانی که نام هرکدام از آن‌ها بار‌ها به عنوان جانشین فرهاد مجیدی در فصل آینده مطرح شده است.

واقعیت این است که اختلاف فرهاد مجیدی با کادر مدیریت باشگاه این شایعه را به وجود آورده که آن‌ها منتظر ناکامی مجیدی در کسب جام هستند تا عذرش را برای فصل بعد بخواهند. استقلال کار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد، ولی فرهاد مجیدی امیدوار است در جام حذفی قهرمانی بیاورد و در استقلال ماندنی شود. این اتفاقات در حالی رخ داده که تعداد مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر زیاد شده و هر بار نام یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی بعدی استقلال مطرح می‌شود.

با این وجود، اما کارنامه فرهاد مجیدی برابر تک تک آلترناتیوهایش خوب بوده؛ او ۴ مربی استقلالی را شکست داده و فقط یکی را با بدشانسی مساوی کرده است. مجیدی ابتدا فولاد با جواد نکونام را برد؛ بعد مهدی رحمتی با پدیده را شکست داد و سرانجام هم از سد امیر قلعه نویی عبور کرد. از نکونام و قلعه نویی به عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری در استقلال نام برده می‌شد. مجیدی البته بدشانس بود که گل تیمش برابر آلومینیوم اراک و علیرضا منصوریان رد شد وگرنه می‌توانست منصوریان را هم به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های نیمکت استقلال از پیش رو بردارد. سرانجام، مجیدی موفق شد تراکتور با فیروز کریمی که روزگار کمی را به عنوان سرمربی در این باشگاه بود شکست دهد تا کارنامه درخشانی برابر استقلالی‌های سابق داشته باشد.


منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان