رقم قرارداد وحید امیری هم با پرسپولیس لو رفت

وحید امیری ستاره چپ پای پرسپولیس با رقم مشخصی قصد دارد قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

داستان وحید امیری و پرسپولیس از آن دست داستان‌هایی است که شاید نشود برایش پایانی درنظر گرفت. ستاره ۳۳ ساله پرسپولیس با وجود آنکه مقطعی از پرسپولیس جدا شد تا به قول خودش در سال‌های آخر فوتبالش بتواند از لحاظ مالی زندگی اش را تامین کند، ولی دوباره به این باشگاه برگشت و با همان کیفیت به کارش ادامه داد.

حالا، اما وحید در کنار چندنفر دیگر از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان به اتمام رسیده و در صورت رضایت طرفین باید آن را تمدید کنند. امری که البته چندان راحت نیست، چون ظاهرا وحید امیری علاوه بر درخواست مالی قابل توجه خواستار این است که مدت زمان قراردادش ۲ ساله باشد.

این ۲ ساله بودن از آنجا مساله ساز شده که پرسپولیسی‌ها با توجه به سن و سال وحید امیری نمی‌خواهند ریسک کنند و با او قرارداد ۲ ساله امضا کنند، چون وحید علاوه بر این موضوع خواستار این شده که رقم قرارداد جدیدش قریب به ۵ میلیارد تومان در سال باشد. این خبری است که خبر ورزشی نوشته و از آن خبر داده که وحید امیری همین فصل با پرسپولیس قراردادی بین ۴ میلیارد و ۲۰۰ تا ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته و حتی شایعه شده که با این رقم در بین بازیکنان پرسپولیس گران‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.


منبع: دانشجو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان