مدافع سپاهان، پرسپولیس را با خاک یکسان کرد!

امید نورافکن مدافع سپاهان گفت: رتبه دومی بد نیست و شاید برای خیلی‌ها خوب باشد اما ما هفته‌ها در صدرجدول بودیم و لیاقت قهرمانی را داریم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

امید نورافکن پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار کرد: بازی خوبی مقابل ماشین سازی انجام ندادیم. باید بین تیم دوم و انتهای جدول فرق باشد اما همانطور که سرمربی‌مان در کنفرانس گفته بود، تیم‌های بزرگ هم ممکن است حذف شوند.

او ادامه داد: از محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی‌فر تشکر می‌کنم که توانستند با پاس گل و گل‌شان این سه امتیاز را برای‌مان به دست آورند. پنج روز زمان داریم و باید خوب استراحت و ریکاوری کنیم تا آماده و بهتر از این بازی مقابل پیکان عمل کنیم.

نورافکن اضافه کرد: رتبه دومی بد نیست و شاید برای خیلی‌ها خوب باشد اما ما هفته‌ها صدرجدول بودیم و لیاقت قهرمانی را داریم. در بازی پرسپولیس مقابل مس و گل گهر اشتباهات داوری برای پیروزی‌شان تاثیرگذار بود اما ما سعی‌ می‌کنیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم و خوب ریکاوری کنیم تا بتوانیم بهتر از این عمل کنیم.

مدافع سپاهان گفت: اگر برای گل‌گهر پنالتی گرفته می‌شد، بازی‌شان با پرسپولیس مساوی می‌شد و بازی قبل‌شان هم همینطور بود و این اعتراضات به حق است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان