لیگ برتر فوتبال ایران؛

مشکلات پرسپولیس و فولاد در بازی بزرگ هفته

پرسپولیس در یک بازی حساس در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

از هفته ۲۶ ام لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپلیس و فولاد در فولاد آره نا به مصاف هم می روند. شاگردان نکونام  با ۳۵ امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ قرار گرفته اند و برای کسب سهمیه به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند اما آنها باید در مقابل پرسپولیس صدرنشین قرار بگیرند که برای قهرمانی می جنگند که در هفته های اخیر پیروز از میدان بیرون آمده اند و همین عوامل حساسیت بازی را بیشتر کرده است.
دو تیم با مشکلاتی مواجه هستند که کرونا یکی از مهمترین آنها بوده در همین خصوص سرپرست فولاد گفت: متاسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ به گونه ای بوده است که پرسپولیسی ها یک روز بیشتر از ما استراحت می کنند که شرایط را برای ما سخت تر می کند. تا بازی قبل بازیکن کرونایی داشتیم، اما اکنون نیز مشخص نیست؛ هر لحظه ممکن است که یک بازیکن به این ویروس مبتلا شود. متاسفانه شرایط سخت است و امیدواریم که با وضعیت خوبی مقابل صدرنشین جدول لیگ صف آرایی کنیم. می توانیم حتی با قهرمانی در جام حذفی، سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

پرسپولیس هم در این بازی ۲ بازیکن کلیدی خود را در  اختیار ندارد و گل محمدی باید از بین پهلوان و شریفی زوج مناسبی را برای نوراللهی انتخاب کند که به احتمال زیاد پهلوان بازی خواهد کرد. البته گرمای طاقت فرسای اهواز آن هم در تابستان می تواند در نحوه عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاثیر متفی بگذارد.

منبع: شفقنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان