گوش شنوایی برای استقلال نیست/ فدراسیون فوتبال ریسک بزرگی کرد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌ها مشکلات زیادی را متحمل شدند اما این اتفاقات تمام شدنی نیست، گفت: گوش شنوایی برای استقلال وجود ندارد تا معضلات این تیم را بشنود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط این روزهای استقلال، گفت: آبی‌ها چند سالی است که مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند بخصوص در ماه‌های اخیر اتفاقات ریز و درشتی در استقلال رخ داده و هر روز که می‌گذرد شرایط سخت‌تر می‌شود اما گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات استقلال وجود ندارد و هر چه پیشکسوتان یا هواداران در این خصوص اعتراض می‌کنند مشکلی از استقلال حل نمی‌شود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا تغییرات هیئت مدیره می‌تواند برای استقلال مثمر ثمر باشد؟ گفت: تغییر در هیئت مدیره زمانی می‌تواند مفید باشد که همه امکانات برای کار کردن فراهم باشد. مسئله اصلی که این روزها استقلال را تحت‌الشعاع و به حاشیه برده، مشکلات مالی است؛ تا این اتفاقات حل نشود، هیچ اتفاقی در استقلال رخ نمی‌دهد حتی اگر هیئت رئیسه عوض شود، وقتی مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و پولی در باشگاه باشد، تغییرات فایده‌ای نخواهد داشت بنابراین نیاز است مدیران استقلال به دنبال این باشند تا قبل از هر کاری مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند تا آنها تمرکز خود را برای تمرینات و ادامه بازی‌ها بگذارند.

فرزامی با بیان اینکه نباید مجیدی تنها بماند و تمام کارها را خودش انجام دهد، گفت: فرهاد از جنس استقلال است. او سال‌ها شرایط خوب و بد آبی‌ها را درک کرده؛ بی‌پولی‌ها و اتفاقات زیادی را در استقلال لمس کرده و می‌داند چگونه عمل کند. اگر او به هواداران پاداش می‌دهد به دلیل بازگشت آرامش به تیم است؛ کاری که مسئولان باید انجام دهند، مجیدی برای اتحاد تیم انجام می‌دهد. متأسفانه به جای آنکه تمرکز وی بر روی تمرینات و کارهای تاکتیکی باشد، باید به دنبال پرداخت پاداش و مهیا کردن مطالبات بازیکنان، پیدا کردن زمین تمرین و دیگر مسائلی باشد که یک تیم به آن نیاز دارد بنابراین او نباید تنها بماند. هواداران و پیشکسوتان همه با او یکدل و یکرنگ باشند تا استقلال بتواند این مشکلات را پشت سر بگذراند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌ها در آینده‌ای نه چندان دور روزهای خوب را خواهند دید یا خیر؟ گفت: امیدوارم تغییراتی که در سطح مدیریت کشور انجام می‌گیرد، به نفع استقلال هم باشد. به طور حتم وزارت ورزش هم تغییرات زیادی خواهد داشت و همه علاقه‌مندان به استقلال آرزو دارند که نگاه مسئولان ورزش به آبی‌ها، نگاهی ویژه باشد زیرا سال‌ها استقلال درگیر مسائلی بوده که باعث بدبینی همه نسبت به وزارت ورزش شده است.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره انتقادات زیادی که نسبت به ابقاء اسکوچیچ می‌شود، گفت: باید بپذیریم که او مربی بزرگی نیست. این یک واقعیت است. فدراسیون ریسک بزرگی کرده است. در مرحله بعد شاهد حضور تیم‌هایی چون کامبوج و هنگ‌کنگ نیستیم. تیم ملی ایران باید با بزرگان فوتبال آسیا مقابله کند و این نیازمند آن است که فوتبال کشورمان یک مربی بزرگ در سطح بین‌المللی داشته باشد تا به فوتبال ما اعتبار ببخشد اما متأسفانه شاید نتوانیم به دلیل تجربه تلخی که با ویلموتس داشتیم و نیز مسائل مالی، مربی بزرگ به ایران بیاوریم بنابراین باید برای اینکه تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی صعود کند، از اسکوچیچ حمایت کنیم تا شاهد حضور دوباره ایران در یکی از معتبرترین رقابت‌های فوتبال دنیا باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان