صحبتهای تند نورالهی علیه مدیریت پرسپولیس

احمد نورالهی در پایان بازی با گل گهر صحبتهای تندی علیه مدیریت پرسپولیس انجام داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

احمد نوراللهی در پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر اظهار کرد: خدا را شکر موفق شدیم برنده این مسابقه حساس شویم و سه امتیاز را بگیریم. جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و خوشبختانه توانستیم به برد برسیم.

نوراللهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گلایه‌های او بخاطر مباحث مالی است، گفت: بله، مباحث مالی هم هست. باور کنید بچه‌ها از جان خود مایه می‌گذارند. پنج هفته از لیگ برتر باقی مانده، اما بچه‌ها هر شب با استرس می‌خوابند و بیدار می‌شوند تا مبادا اتفاقی بیفتد که دوباره قهرمان نشویم. همه تیم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

او یادآور شد: نمی‌دانم بگویم چند درصد دریافتی داشتیم. ۶۰-۵۰ درصد از قرارداد را گرفته‌ایم، اما به عشق هواداران زحمت می‌کشیم ولی اینکه باشگاه نخواهد برای بازیکنان و کادر فنی کاری انجام ندهد، می‌شود کار یک‌طرفه ما برای تماشاگران. تا آخر عمر هم برای این هواداران زحمت می‌کشیم، اما به شرطی که باشگاه پرسپولیس، مدیریت و هیئت مدیره بتوانند برای بازیکنان کاری انجام دهند.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: کاری به تمدید قراردادها ندارم؛ فصلی که هنوز تمام نشده، بیش از یکسال طول کشیده و کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند، اما اینکه مدیریت بخواهد کم‌کاری کند، جایز نیست و از آنها می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنند.

نوراللهی تصریح کرد: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و بگویم قراردادها را منتشر کنید، اما باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند. بازیکنان و کادر فنی در این لیگ فرسایشی از جان مایه گذاشتند؛ در این لیگ فرسایشی تلاش زیادی داشتیم و زحمت کشیدیم تا تیم در صدر جدول باشد.

او تاکید کرد: پنج هفته از لیگ برتر مانده و تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم. جام حذفی را هم در پیش داریم و با تمام قوا پیش می‌رویم تا در هر دو مسابقات به قهرمانی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان