پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

159

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اهمیت پیدا می کند؟ یا اینکه چگونه می توان سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار داد؟ تعرفه طراحی سایت فروشگاهی چگونه تعیین می شود؟ چه عواملی به قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل کمک می کند؟

با پاسخ دادن به سوالات مزرعه شده می توان اطلاعات کافی را در مورد نحوه طراحی سایت، چگونگی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و همچنین ارزش تولید محتوای با کیفیت را در اختیار مخاطبان قرار داد.

سایت های اینترنتی به چه دلیل هایی ایجاد می شوند؟

امروزه در علم و تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی ایجاد شده است، به گونه ای که بیشتر فعالیت های روزمره به صورت اینترنتی در حال انجام گرفتن است. بر همین اساس انواع مختلف سایت های اینترنتی با هدف های مختلف طراحی می شود. طراحی سایت ها بر اساس نیاز جامعه صورت می گیرد. در واقع طراحان سایت به  نیاز جامعه و همچنین هدف هایی که افراد دارند توجه می کنند و سایت هایی با ساختار و اسکلت متفاوت را طراحی می کنند. در واقع در برخی از سایت های اینترنتی مطالب علمی نشر داده می شود، برخی دیگر سایت های تبلیغاتی هستند و برخی آنلاین شاپ ها تشکیل می دهند. انا باید توجه داشت که سایت های اینترنتی محدود به این موارد نمی شوند و تنوع زیادی در سایت های اینترنتی وجود دارد.

چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اهمیت دارد؟

زمانی که طراحان سایت، سایتی طراحی می کنند یک مسئله مهمی که به آن توجه دارند قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اهمیت پیدا می کند؟ زمانی که افراد مطلبی را در سایت های اینترنتی و گوگل سرچ می کنند به طور معمول مطلب مورد نظر خود را در همان صفحه اول گوگل پیدا می‌کنند و به دیگر صفحات گوگل مراجعه نمی نمایند. به همین دلیل اگر طراحان سایت و یا صاحبان سایت بخواهند تعداد بازدید کنندگان از سایت خود را افزایش بدهند باید اقدامات لازم جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را انجام بدهند.

سایت خود را چگونه در صفحه اول گوگل قرار دهیم؟

برای پاسخ به سوال سایت خود را چگونه در صفحه اول گوگل قرار دهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

طراحی اسکلت سایت بر اساس هدف اولیه سایت؛ زمانی که افراد سایتی را طراحی می کنند در ابتدا برای آن هدفی را در نظر می گیرد هنگام طراحی سایت باید افراد توجه داشته باشند که اسکلت و ساختار سایز را بر اساس هدف در نظر گرفته شده طراحی نمایند.
تولید محتوا بر اساس هدف سایت؛ پس از آن که سایت های اینترنتی طراحی شدن افراد باید محتوای مناسب با هدف در نظر گرفته شده  را در سایت قرار بدهند. صاحبان سایت می توانند تولید محتوا برای سایت را به صورت شخصی انجام بدهند و یا اینکه تولید محتوا را به افراد متخصص در این زمینه بسپارند تا محتوایی با کیفیت و مناسب را برای آن ها آماده کنند. هزینه تولید محتوا بر اساس عمومی و اختصاصی بودن مطلب، تعداد کلمات مورد درخواست، کیفیت محتوا و عوامل دیگر می تواند متفاوت باشد. Seuedu با در اختیار داشتن تیم تولید محتوای قوی می‌ تواند در این زمینه به شما کمک کند.

159

لینک سازی مناسب برای سایت؛ یکی از مهم ترین عواملی که می تواند به قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل کمک کند لینک سازی های مناسب برای سایت است. لینک سازی ها می تواند به صورت داخلی و خارجی برای سایت انجام بگیرد.

سئو سایت؛ سئو سایت به معنی بهبود موتور جستجوی گوگل است یعنی باید نکاتی در سایت رعایت شود که هنگام جستجو در گوگل سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و تعداد بازدید های آن بالا رود. تمام مواردی که اشاره کردیم شامل سئو سایت نیز می شود.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی چگونه تعیین می شود؟
امروزه فروشگاه های زیادی هستند که فعالیت های خود را بصورت اینترنتی و از طریق فضای مجازی انجام می دهند. بر همین اساس باید سایت هایی را مناسب با فعالیت خود را طراحی کنند و فعالیت های خود را در آن جا انجام دهند. گاهی اوقات ممکن است افراد خود نسبت فعالیت های مربوط با طراحی سایت اطلاعات داشته باشند و سایت مورد نظر را خود طراحی کنند. اما با این حال تعداد افرادی که درمورد طراحی سایت اطلاعات داشته باشند و این فعالیت را به صورت اختصاصی انجام بدهند زیاد نیست. با همین دلیل افراد می توانند طراحی سایت فروشگاهی خود را به افراد متخصص بسپارند. تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود بر اساس میزان پیچیدگی طراحی سایت، فعالیت هایی که لازم است انجام شود و نوع سایت مورد نظر تعیین می شود. Seoedu می تواند طراحی سایت فروشگاهی شما را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا انجام بدهد.

159

آموزش سئو به زبان ساده؟

همانگونه که اشاره کردیم یکی از راه هایی که افراد با استفاده از آن می توانند سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند توجه به سئو سایت است. در واقع زمان مواجه شدن با سوال چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم می توان به سئو سایت توجه ویژه ای داشت. با این حال تمامی افراد ممکن است نسبت به نحوه انجام سئو سایت اطلاعات کافی را نداشته باشد و نیاز داشته باشد این فعالیت را به افراد متخصص بسپارند. گاهی اوقات نیز با شرکت در دوره های آموزشی مربوط به سئو سایت می توانند اطلاعات کافی را در این مورد به دست آورند و خود فعالیت های مربوط به این زمینه را انجام دهند. Seoedu دوره های آموزشی سئو را برگزار می کند.  د  طی این دوره آموزشی این موضوع به زبان ساده و با بالاترین کیفیت به مخاطبان آموزش داده می‌شود. به گونه‌ای که افراد را سپری کردن این دوره آموزشی می توانند فعالیت های مربوط به سایت خود را با کیفیت بالا انجام دهند.

دوره های مربوط به طراحی سایت

دوره هایی که توسط seiedu برگزار می‌ شود متعلق به آموزش سئو نمی ‌شود و دوره های مختلف مربوط با نحوه طراحی سایت، تولید محتوا نیز توسط این مرکز آموزش داده می شوند. افراد برای پاسخ به سوال چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم می توانند در دوره های آموزشی با کیفیتی که توسط seoedu برگزار می شود شرکت کنند.

حرف پایانی

بر اساس مطالبی که اشاره کردیم زمانی که افراد در گوگل به دنبال مطلب و یا محصولی می گردند به طور معمول در همان صفحه اول گوگل محصول و یا مطلب مورد نظر خود را پیدا می کنند و به دیگر صفحه های گوگل مراجعه نمی کنند. با توجه به این نکته قرار گرفتن سایت های طراحی شده در صفحه اول گوگل اهمیت پیدا می کند. توجه داشتن به نکاتی همچون سئو سایت، نحوه تولید محتوا، کلمات کلیدی، لینک سازی و ... می توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید. Seoedu با در اختیار داشتن متخصص ترین نیرو ها در زمینه سئو سایت، تولید محتوا و طراحی سایت می تواند در این مساله به مخاطبان خود کمک زیادی داشته باشد. علاوه بر این دوره های آموزشی مختلفی نیز در این زمینه برگزار می شود که افراد با شرکت در آن می توانند اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان