تنفر شیلا خداداد از آقازاده ها

شیلا خداداد در مصاحبه ای به صحبت درباره ی خوانندگان مورد علاقه اش و آقازاده ها پرداخت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شیلا خداداد در سال ۹۷ مهمان برنامه ری اکشن شبکه اینترنتی تی وی پلاس بود و در این گفتگو صحبت های جالبی مطرح کرد.

در بخشی از این گفتگو وقتی مجری از وی می پرسد بین محمدرضا گلزار و بهرام رادان کدام یک را ترجیح می دهد می گوید گلزار چون دوست همسرش است و شناختی از او دارد، اما وقتی مجری متذکر می شود منظور همکاری و همبازی شدن است می گوید فرقی نمی کند و دوست دارد با هر دوی این بازیگران کار کند.

مجری همچنین از شیلا خداداد می پرسد صدای کدام خواننده برایش آزاردهنده است که خداداد از جواب دادن طفره می رود اما می گوید صدا و موسیقی تتلو را خیلی دوست دارد و فکر می کند خیلی متفاوت می خواند و احساسش را کاملاً به شنونده منتقل می کند.

در جایی دیگر مجری از خداداد می پرسد وقتی می خواست به آمریکا سفر کند دوست داشت چه فرد مشهور و محبوبی را در آنجا ببیند که امکان دیدار با او در ایران وجود ندارد. شیلا خداداد می گوید علاقه و ارادت زیادی به داریوش خواننده ی مشهور دارد و خیلی دوست دارد او را از نزدیک ببیند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده و فقط در کنسرت او حضور داشته است.

در این گفتگو نظر شیلا خداداد درباره ی آقازاده های ایرانی هم سؤال می شود. خداداد می گوید داستان آقازاده ها برای او بسیار اذیت کننده است و از همه ی آن ها تنفر دارد. او می گوید مردم ایران به سختی زندگی خود را می گذرانند اما آقازاده ها زندگی راحتی در خارج از ایران دارند و به نظر خود آدم های مهمی هستند اما لیاقتش را ندارند و این رفاه و جایگاه به آن ها تعلق ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان