سارا بهرامی در طبیعت+عکس

سارا بهرامی یکی از بازیگران جوان و سرشناس ایرانی است که علاقه شدیدی به طبیعت گردی و انجام کوهنوردی دارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سارا بهرامی بازیگر زن جوان و مجرد ایران است. سارا بهرامی  پس از فارغ التحصیلی در رشته تئاتر بازی های متعدد در تلویزیون و سینما دارد. سارا بهرامی با بازی در فیلم تهرون اولین فیلم سینمایی خود را بازیگری کرد و خوش درخشید. سارا بهرامی از  کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در 9 سالگی با شرکت در کلاس‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کارش را آغاز کرد. سارا بهرامی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

سارا بهرامی

 

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا2

سارا بهرامی متولد دوم بهمن ماه سال ۶۱ می باشد، او فارغ التحصیل رشته تئاتر است و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. سارا بهرامی در یک خانواده ۶ نفره متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در 9 سالگی با شرکت در کلاس‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کارش را آغاز کرد.

 

تیپ جنجالی سارا بهرامی

سارا+بهرامی (1)

 سارا بهرامی در حاشیه جشن در پردیس سینمایی ملت که در سال گذشته برگزار شد با مانتویی متفاوت در این مراسم حضور به هم رساند که از دید دوربین‌ها به دور نماند و تا مدت‌ها طراحی مانتوی وی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت. تا جایی که پس از گذشت مدتی یک برند ایرانی که در دبی مشغول به فعالیت است نمونه هایی از این مانتو را رونمایی کرد.

جالب است بدانیم همواره نوع پوشش و لباس های انتخاب شده از سوی سارا بهرامی باعث تعجب هواردارن و خبرنگاران شده است.

  

اسب سواری سارا بهرامی

WhatsApp Image 2021-06-25 at 11.45.35

سارا بهرامی یکی از بازیکنان زن جوان و سرشناس ایرانی است که علاقه بسیار به اسب سواری و ورزش های دیگر دارد. سارا بهرامی بنا به دلایل مختلف همواره به تناسب اندام خود اهمیت ویژه ای می‌دهد.

جوایز سارا بهرامی

سارا بهرامی جشنواره

سارا بهرامی بازیگر نقش اول زن فیلم دارکوب ساخته بهروز شعیبی بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر 96 شد. وی همچنین جوایز دیگری را در کارنامه کاری خود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

 

برنده یاس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم آرزوهایت را به خاک نسپار

 کاندید دریافت سرو زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم 1392 برای بازی در سریال پروانه

کاندید دریافت بهترین بازیگر زن از انجمن بازیگران خانه تئاتر 1389 برای بازی در تئاتر متولد

کاندید دریافت بهترین بازیگر زن از جشنواره 35 ام فجر برای فیلم ایتالیا ایتالی

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان