احمد مهرانفر خواننده شد+عکس

احمد مهرانفر که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته شده است، گویا این روزها قصد دارد در عرصه خوانندگی نیز حضور به هم برساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

احمد مهرانفر بازیگر سرشناس ایرانی است که با بازی در نقش ارسطو به محبوبیت بسیاری دست یافت.احمد مهرانفر دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. احمد مهرانفر  از سال 78 اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز  کرد و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده است. احمد مهرانفر با فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» بود که راهش را در سینمای ایران باز کرد.احمد مهرانفر علاوه بر بازیگری به نویسندگی در تلویزیون و تئاتر نیز پرداخته است.

احمد+مهرانفر (3)

بیوگرافی احمد مهرانفر

احمد مهرانفر متولد خرداد ۱۳۵۴ در کاشان است. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او در مصاحبه‌ای دراین‌باره گفته «در تئاتر جان کنده تا توانسته به‌مرور ایفاگر نقش‌های کوتاه و به‌مرور صاحب نقش‌های اصلی در سینما و تلویزیون باشد. خیلی جاها شنیده فلانی بازیگر تئاتر اسـت، چرا بـه عرصه تصویر آمده اسـت؟ شنیده و ناراحت شده اما مقاومت کرده و ادامه داده تا بـه او اعتماد کرده‌اند و بـه اینجا رسیده اسـت.»

احمد+مهرانفر (4)

زندگی شخصی احمد مهرانفر

مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال درزمینهٔ مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر اسـت. او هنرجوی دوره‌های بازیگری اسـت کـه زیر نظر هومن سیدی برگزار می‌شود. مونا فائض پور در حرفه‌ی مدلینگ مشغول بـه فعالیت بوده و در اینستاگرام بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد.

عروسی احمد مهرانفر

مونا فائض پور اهل ورزش اسـت و فوتبال را پیگیری می‌کند، او یکی از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال تهران است. او یکی از مدل‌های برند aspinoo برای تبلیغات شال و روسری است و با برندهای Roberto و Pinar هم همکاری کرده اسـت.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان فروردین ماه سال 97 با انتشار پستی خبر ازدواجش با مونا فائزپور را به صورت رسمی اعلام کرد. این زوج هنرمند 18 فروردین ماه سال 1399 برای اولین بار صاحب فرزند شدند.

 

احمد مهرانفر و دوستی پایدار با محسن تنابنده

 

احمد مهرانفر با بازی در سریال پایتخت روابط دوستی‌اش با محسن تنابنده بسیار محکم شد، به گونه ای که این دو با هم قصد خداحافظی با تلویزیون را اعلام کردند. جالب است بدانیم که در نظر بسیاری از هواداران احمد مهرانفر بازیگر همراه محسن تنابنده است و بازی این دو در کنار هم بسیار متفاوت و دیدنی خواهد بود.

مهرانفر1

زندگی متفاوت احمد مهرانفر

احمد مهرانفر برخلاف بازی های طنزی که دارد در اکثر اوقات فردی درون گرا و به دور از حاشیه است به گونه ای که طبق گفته وی شخصیتش در مقابل دوربین به طور کامل با زندگی خصوصی اش متفاوت است.

 

نگاهی به جوایز احمد مهرانفر

احمد+مهرانفر+در+فیلم+عاشقانه+ای+برای+سرباز+وظیفه

احمد مهرانفر طی چندسال فعالیت هنری خود توانسته تا به امروز به جایزه های متعددی دست یابدکه در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

جشنواره فیلم فجر 1389     عاشقانه‌ای برای یک سرباز وظیفه رحمت (1389) ( دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد )

جشنواره فیلم فجر 1390  یک عاشقانه ساده (1391) ( سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد )

جشن دنیای تصویر (جشن حافظ)1395 پایتخت4 (1394) ( تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی )

ماجرای نیمروز (1395) ( تندیس بهترین بازیگر مرد سینما )

 پایتخت 3 (1392) ( تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی )

پایتخت 2 (1391) ( تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی )

پایتخت 5 (1397) ( تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی )

جشن انجمن منتقدان و نویسندگان1396ماجرای نیمروز (1395) ( تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد )

1391​، بی‌خود و بی‌جهت (1391) ( تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد )

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان