تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: مردم تهران فردا (۲۹ اردیبهشت) ساعت ۱۷ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان امام حسین (ع) پایتخت تجمع می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، «حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی» امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

وی افزود: مردم مظلوم و قهرمان فلسطین، با تمام وجود در برابر رژیم غاصب صهیونیست ایستاده است و با قامت استوار از قدس شریف قبله اول مسلمین دفاع می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فلسطین و فرزندان مقاوم این دیار، پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی مصمم هستند تا طومار ننگین رژیم صهیونیستی را در هم بپیچند.

وی تصریح کرد: اگر چه سردمداران استکبار در برابر وحشیگری رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده‌اند، ولی ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت‌های آزاده جهان، فردا از ساعت ۱۷ در میدان امام‌حسین (ع) از ام‌القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشته و اعلام خواهد کرد که فلسطین تنها نیست.

وی از مردم فهیم و انقلابی تهران درخواست کرد تا با رعایت دقیق مسائل بهداشتی، با پرچم فلسطین، دست نوشته و جلوه‌های تبلیغی مناسب در این مراسم شرکت کرده و پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا مخابره کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان