سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

تست شخصیت | خود واقعی‌ات را با انتخاب یک عصاره بشناس!

تست شخصیت | خود واقعی‌ات را با انتخاب یک عصاره بشناس!

با انتخاب این معجون‌های عجیب؛ متوجه می‌شوید شخصیتتان چگونه است؛ آیا فردی هستید که سعی دارد همه را متقاعد کند؟ یا فردی که صادق و رک است و یا شخصی هستید که استراتژیک فکر می‌کند و دیگران را فریب می‌دهد.

به دنیای سرگرم کننده و جذاب تست‌های شخصیتی ستاره خوش آمدید! این تست‌های جذاب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید به یک دید کلی از خودتان برسید. این تست‌ها تنها در مورد یادگیری در مورد خودتان نیست، بلکه می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فردی که در طرف مقابلتان است و حال شما را خوب می‌کند؛ تجلیل کنید.

 این تست‌ها ابزارهای ساده و در عین حال کاربردی برای کشف خودتان هستند. بنابراین، بیایید و ببینیم انتخاب معجون‌های عجیب در مورد شما چه می‌گوید.

 

تست شخصیت معجون عجیب

این تست شخصیتی حول معجون‌های عجیب می‌چرخد. ۵ تصویر معجون مختلف به شما نشان داده  می‌شود و وظیفه تان این است که یکی این معجون‌ها را انتخاب کنید که حس بیشتری در شما ایجاد می‌کند.

مفاهیم ساده هستند: به تصاویر نگاه کنید و یک معجون را انتخاب کنید که ابتدا نظر شما را جلب می‌کند. انتخاب شما می‌تواند دیدگاهی در مورد شخصیت درونی شما ارائه دهد.

به یاد داشته باشید در این نوع تست‌ها، بیش از حد به آن فکر نکنید و تنها با احساسات خود پیش بروید!

تصویر ۱: فردی که می‌تواند دیگران را به خوبی متقاعد کند

اگر تصویر شماره یک را انتخاب کردید، نشان می‌دهد که در متقاعد کردن افراد دیگر مهارت دارید. شما استعداد ذاتی برای تأثیرگذاری بر دیگران را دارید و به راحتی می‌توانید انسان‌ها را به دیدگاه خودتان سوق دهید. البته به این بدان معنا نیست که شما فرد بدی هستید؛ با این حال از کنترل موقعیت‌ها و افراد لذت می‌برید.

تصویر ۲: فردی با روح اصیل که صداقت دارد

افرادی که به سمت تصویر شماره ۲ تمایل دارند، افرادی صادق هستند که اصالت را بر هر چیزی مقدم می‌دانند. شما نه اهل بازی‌های فکری هستید و نه دیگران را متقاعد می‌کنید تا به هدفتان برسید.

شما به رک بودن و صادق بودن در برخورد با مردم اعتقاد دارید.

با انجام تست شخصیت خفاش هالووین ببینید چقدر دوست داشتنی و جذاب هستید!

تصویر ۳: فردی استراتژیست و حیله گر

انتخاب تصویر شماره ۳ نشان دهنده آن است که شما یک متفکر استراتژیک هستید که می‌داند چگونه حرف بزند و بدی‌ها را پنهان و خوبی‌ها را پررنگ کند.  شما می‌توانید با توجه به هدفتان شرایط را دستکاری کنید، اما این کار را با درایت و ظرافت انجام خواهید داد.

تصویر ۴: شما یک گفتگوگر شفاف و رک و راست هستید

اگر تصویر شماره ۴  را انتخاب کردید، احتمالاً شما فردی هستید که به ارتباط آزادانه اعتقاد دارید. شما نیازی به دستکاری احساسات دیگران ندارید؛ زیرا به اثربخشی گفتگوهای واقعی و شفافیت اعتماد دارید.

افرادی که تصویر شماره ۵ را انتخاب می‌کنند شخصیت کاریزماتیکی دارند که می‌تواند افراد را به خود جذب کند. شما می‌دانید چگونه از جذابیتتان برای تأثیرگذاری بر افراد دیگر استفاده کنید، با این حال شما این کار را با نیت خوب انجام می‌دهید نه برای منفعت شخصی.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها