سایت هواداری باشگاه استقلال

پژمان جمشیدی و همسرش|خانه پژمان جمشیدی کجاست

تف‌بازی پژمان جمشیدی و مادرش تو خیابون! | پژمان خان با اون دک و پز چه بی‌کلاسیا

تف‌بازی پژمان جمشیدی و مادرش تو خیابون! | پژمان خان با اون دک و پز چه بی‌کلاسیا

فیلم منتشر شده از پژمان جمشیدی آبرو ریزی بزرگی بود.

پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس است که سالهاست از فوتبال خداحافظی کرده و برخلاف بسیاری از فوتبالیست ها که بعد از کناره گیری از فوتبال در همان زمینه فعالیت میکنند پژمان جمشیدی وارد عرصه بازیگری شد و با ایفای نقش در فیلم و سریال های مختلف محبوبیتش چند برابر شد.پژمان جمشیدی در سال گذشته رسما اعلام کرد که با خانم فرهمند ازدواج کرده است.همسر پژمان جمشیدی از بلاگرهای معروف اینستاگرام است.در ادامه بیشتر با پژمان جمشیدی و زندگی خصوصی و حرفه ای اش آشنا شوید.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران، پژمان جمشیدی در خانواده ۳ نفره متولد شد.پدرش مظفر جمشیدی، دبیر زیست‌شناسی بود و مادرش معلم، که در سال ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفت. پژمان یک برادر بزرگ‌تر به نام هومن و یک خواهر کوچک‌تر به نام مامک دارد.هومن جمشیدی ساکن کانادا است، ولی مامک جمشیدی ساکن ایران است و حرفه پدر و مادرش را پیش گرفته است.

فعالیت ورزشی پژمان جمشیدی

مثل اکثر پسربچه‌ها، جمشیدی هم از کودکی به فوتبال و ورزش علاقه خاصی داشت.او علاوه به فوتبال و صخره‌نوردی علاقه زیادی داشت. این علاقه باعث شد او دیپلم رشته صخره‌ نوردی بگیرد.

او در سن ۱۵ سالگی به باشگاه کشاورز تهران ملحق شد و ۷ گل را در ۶۷ بازی به ثمر رساند. به مدت ۶ سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران درخشید.پس از آن به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران پیوست.

«فاصله دانشگاه ما با ورزشگاه شریعتی کرج نزدیک یک کیلومتر بود. اوایل دهه ۸۰ سایپا تیم خوبی داشت. بهزاد غلامپور، عباس جمشیدیان، هادی عقیلی، فرهاد کوچک‌ زاده، مهدی امیرآبادی، امیرحسین یوسفی، ابراهیم صادقی، حسین کاظمی، محمد مومنی … خیلی اوقات برای دیدن بازی‌ هایشان می‌ رفتیم و چند بار هم دانشگاه هماهنگ کرد و برای تمرین رفتیم زمین چمنی که پشت زمین اصلی بود.

پژمان جمشیدییک روز چند دقیقه قبل از آن که بازیکنان برای تمرین بیایند، جووانی می، سرمربی ایتالیایی تیم آمد و کنار چمن ایستاد و بازی ما دانشجویانی که با لباس‌های گل‌منگی در حال ورجه وورجه بودیم را نگاه کرد. در کسری از دقیقه زمین به غوغاکده‌ ای تبدیل شد. همه سوباسا و کاکرو شدیم تا شاید دل جووانی می را به دست بیاوریم.

بازی های ملی پژمان جمشیدی  جمشیدی در زمان حضور توسط میروسلاو بلاژویچ در پرسپولیس به تیم ملی ایران دعوت شد. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 آسیا حضور داشت و در 14 بازی برای تیم ملی به میدان رفت.  پژمان جمشیدی در مصاحبه ای در مورد تعداد بازی های ملی می گوید:       من می‌ گویم بیست و یکی ، عادل فردوسی‌ پور می‌ گوید 14 و فدراسیون هم می‌ گوید 19 (با خنده) اما خیلی هم فرق نمی‌ کند، یک بازی ملی هم افتخار کردن دارد. 

پژمان جمشیدی

شروع فعالیت هنری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۰ فوتبال را رها کرد، او در سال ۱۳۸۱ با خانم بهاره رهنما در مراسمی آشنا شد و علاقه زیادی به دیدن پیمان قاسم خانی همسر سابقش داشته است، یک شب خانم بهاره رهنما او را برای شام دعوت کرد، به این ترتیب پژمان و پیمان باهم دوست شدند و با هم به فوتبال می رفتند و فوتبال تماشا می کردند.

پژمان جمشیدیطبق گفته جمشیدی، او زمان بازی خود وقتی به سوپرمارکت میرفت فروشنده خودش ترتیب همه کارها رو می داد اما بعد از اتمام فوتبالش دیگه سوپرمارکت برایش اهمیتی نداشت. طبق این ماجراها پیمان قاسم خانی از او خواست چند خط نوشته راجب این چیزا بنویسد که نهایت موجب شکل گیری سریال پژمان شد.

 همسر پژمان جمشیدی

خبر ازدواج پژمان جمشیدی با نگار فرهمند بلاگر اینستاگرامی را سام درخشانی با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد.هرچند سام درخشانی نامی از همسر پژمان نبرد اما طولی نکشید که کاربران شبکه‌های اجتماعی این موضوع را واکاوی و نام همسر آقای بازیگر را فاش کردند.

پژمان جمشیدی​نگار فرهمند یکی از بلاگر ها در فضای مجازی بوده که گفته می‌شود با پژمان جمشیدی ازدواج کرده است درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که از این خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده این است که او بلاگر بوده و پیج اینستاگرام بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در زمینه تبلیغات فعالیت می کند گفته می‌شود که او متولد ۱۳۶۸ میباشد.

منبع: نشان 24

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها