به گزارش پایگاه خبری نشان :

مریم مومن  آنقدر قوی است که پسرها از او میترسیدند. مریم مومن مافیا باز حرفه ای است و در این بازی مهارت ویژه ای دارد. مریم مومن از قلدری هایش خیلی خاطرات تعریف می کند. مریم مومن از چهره های سینما است که خیلی اعتماد به نفس دارد. مریم مومن در ایفای نقش های کمدی و جدی متبحر است.

مریم مومن

تحصیلات مریم مومن

مریم مؤمن در ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشگین‌شهر، استان اردبیل به دنیا آمده‌است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. مؤمن تنها فرزند خانواده بوده و پدر و مادرش زمانی که او ۹ سال داشت از هم جدا شده‌اند. مریم مؤمن در سال ۱۳۸۲ و در سن ۵ سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم کوتاهی که از طرف پسرعموی پدرش پیشنهاد شد، جلوی دوربین رفت و از همان موقع به بازیگری علاقه‌مند شد. وی از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت کرد، اما فعالیت جدی‌اش را در دوران دانشجویی و با حضور در تئاتر دانشجویی شروع کرد. مؤمن در سال ۱۳۹۶ در تست بازیگری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شرکت کرد و قبول شد، او با این اثر شناخته شد.

مریم مومن اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفته و در سال 1382 در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد و از همان زمان به بعد به بازیگری علاقمند شد.مریم مومن او علی رغم مخالفت پدر و مادرش و با حمایت خاله اش وارد عرصه بازیگری شد و قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک‌ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

نخستین سریال مریم مومن

نخستین سریالی که مریم مومن در آن ایفای نقش کرده است سریال بانوی عمارت است. سریال بانوی عمارت یک سریال 40 قسمتی است که هر قسمت آن 45 دقیقه است و کارگردان آن عزیزلله حمیدنژاد است. مریم مومن در این سریال با بازیگرانی همچون غزل شاکری، رامتین خداپناهی و شبنم فرشادجو همبازی شده است. در حال حاضر هیچ خبری در مورد ازدواج و همسر مریم مومن منشتر نشده است و به نظر می رسد که این بازیگر جوان هنوز مجرد است. او البته تایید کرده که رابطه ای عاشقانه دارد و حرف اول اسم عشق س می باشد.

مریم مومن در سریال بانوی عمارت که داستان عاشقانه ای دارد ایفای نقش کرده است. این سریال مقطعی از تاریخ را در دوره قاجار روایت می کند. در این سریال او با پاوان افسر و نیکی نصیریان همبازی شده است.

با توجه بـه این‌کـه مـن تست‌ های دیگری را هم رفته بودم و انها را تجربه کرده بودم احساس می کردم این تست نیز سرکاری اسـت و قرار اسـت سوء استفاده مالی شود. از طرفی مـن بـه این اعتقاد نداشتم این‌کـه میگویند، برای این‌کـه وارد دنیای بازیگری شوی باید کلاس‌های بسیاری را دوره ببینید.

مریم مومنمریم مومن درسال 1377 در مشگین شهر متولد شده اسـت. این بازیگر جوان در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری اسـت. وی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت نخستین کار تلویزیونی اوست. او در حال حاضر مجرد اسـت. یکی از بازیگرانی کـه در سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود.

بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیریها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت اسـت کـه برای نخستین بار دراین نقش جلوی دوربین رفت ودر نخستین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی رابه سمت خود جلب کند.

مریم مومن

مریم مومن او در نخستین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد. بـه گزارش مجله پارس ناز:  امسال چهره‌های زیادی بـه دنیای تصویر معرفی شدند. ابتدا ریحانه پارسا در سریال پدر درخشید. سپس سانیا سالاری و سامان صفاری در سریال دلدادگان مورد توجه قرار گرفتند و اکنون مریم مومن در کانون توجه قرار گرفته اسـت.

برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال کرده بودم و منتظر بودم تا نتیجه را اعلام کنند صبح آن روز قرار بود برای جواب بـه دفتر این مجموعه بروم اما اینکار را نکردم عصر همان روز با مـن تماس گرفتند کـه چرا برای جواب‌ دهی بـه دفترشان نرفتم.

آنجا بود کـه احساس بدی نداشتم و حتی بـه این هم فکر کردم کـه اگر دوره بازیگری و کلاس هم گذاشته شود آنرا می پذیرم در واقع با چشمان بسته اینکار را پذیرفتم. قرار ملاقات گذاشته شد و مـن بـه دفتر آقای حمید نژاد آمدم سپس تست های مختلفی برای بازیگری از مـن گرفته شد و بیرون آمدم.

مریم مومن

مریم مومن اهل کجاست؟

مریم مومن بازیگر جوان متولد سال 1377 در مشگین شهر است و اصالتا ترک است و این روزها به دلیل بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت معروف شده است. پدر او نی می زند و مادرش هم سوارکار بوده است. پدر و مادرش با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند ولی خاله او مشوقش بود. مریم مومن یک برادر به نام امیررضا دارد که در سن 17 سالگی فوت کرده است. او در ابتدا با تئاترهای دانشجویی شروع کرد ولی هیچ گاه به صورت جدی در تئاتر حاضر نشد.