به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهنوش بختیاری بازیگر فیلمهای کمدی مدت هاست خیلی ازش نیست. بهنوش بختیاری در شبکه های مجازی طرفداران زیادی دارد. بهنوش بختیاری گرچه حاشیه هایی در فضای مجازی دارد اما جلوی دوربین غوغا می کند. بهنوش بختیاری بیشتر در فیلم هایی که برای مهران مدیری بازی کرد دیده شد. بهنوش بختیاری حالا زندگی جدیدی برای خود درست کرده است.

بهنوش بختیاری

زندگی نامه بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از هنرمندانی است که کار خیر می کند اما تا آن را در بوق و کَرنا نکند ول کن ماجرا نیست. از طرفی هم تبلیغات بی امان خانم بازیگر مخاطبانش را خسته کرده و دیگر خیلی ها دید خوبی نسبت به او ندارند. وی از علاقه مندان فیلتر اینستایی و در کل فتوشاپ های پلنگ طور است

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم ! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه هایی را ایجاد کرده بود :بهنوش بختیاری وضعیت کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت ها برای بدهی های دولتی را اعمال کرده اند اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می کنند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت شود!

خانوم بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد

بهنوش بختیاری

اولین بازی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری که اغلب با نقش های کمدی شناخته می شود تا سال 1383 در آثار متعددی همچون برگبار، همسفر، داستان یک شهر، مرگ در سکوت، هزاران چشم و خانه آرزوها نقش آفرینی کرده بود اما سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و سپس مجموعه جایزه بزرگ باعث ورود او به عرصه کمدی شده و مورد توجه قرار گرفت.

سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری، یکی از مشهورترین نقشهای طنز خانم بختیاری در تلویزیون است که مقابل مهران مدیری بازیگر شخصیت شیر فرهاد، ایفای نقش کرد.

 شهرت بهنوش بختیاری

سال ۱۳۸۳ سر فیلم «ازدواج صورتی» بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال «خانه به دوش» وی را راضی می کند. با پخش سریال «خانه به دوش» به شدت بازی و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود

توصیه بهنوش بختیاری به دختران جوانی که نگران ظاهرشان هستند. بهنوش بختیاری هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که با تازگی چهل سالگی را پشت سر گذاشته براین باور است ظاهر انسان با ورود به مرحله میان سالی دچار تغییر می شود و در چنین موقعیتی این زیبایی روح است که به داد آدم می رسد و به دختران جوانی که نگران ظاهرشان هستند توصیه می کند که بیشر روی قلب و فکر خود کار کنند.

بهنوش بختیاری

رابطه بهنوش بختیاری با فوتبال و تیم مورد علاقه‌اش

عاشق ورزش فوتبال است و تیم مورد علاقه‌اش پرسپولیسم است. بهنوش بختیاری می‌گوید: طرفدار دو آتیشه پرسپولیسم، خانمها ورزشگاه نمی‌توانند بروند اما بازی هایش را حتما پیگیری می کنم.

خانوم بازیگر که در کودکی کلاس های آواز را گذرانده است در سال ۹۵ عضو گروه موسیقی پلاریس شده و تجربه چندین کنسرت برای بانوان هم دارد.

تجربه مستند سازی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر و کارگردان سینمای ایران تجربه مستند سازی نیز داشته است. نخستین فیلم مستند او که "فصل انگور" نام دارد معضل خودکشی در ایران را بررسی می کند و کارگردان سراغ افرادی رفته که در گذشته اقدام به خودکشی کرده اما نجات پیدا کرده اند.

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

کودکی‌ بهنوش بختیاری هم مانند کودکی بسیاری از افراد با امید و آرزوهای بسیار گذشت. این هنرمند جنجالی در یک خانواده 6 نفره بزرگ شد و یک خواهر و 2 برادر بزرگتر از خود به نام های بهناز، بهزاد و بهروز دارد که همگی متاهلند. پدر خانم بازیگر بهرام بختیاری نام دارد که اصالتا بختیاری است و مادرش اشرف خانم اهل تهران است. جالب است که بهنوش بختیاری با پدرش در فیلم زندگی در شهر بزرگ همبازی بودند.

کودکی بهنوش بختیاری کلیک و کشیدن برای جابجایی

بهنوش بختیاری از بازیگرانی است که به خانواده اش بسیار وابسته بوده و علاقه مند است؛ به گونه ای که در اینستاگرامش با انتشار تصویر مادر و برادرش بهروز نوشته بود: بهروزم…برادرم….جانت سلامت….الهی دردت به جان من بیاد…..همیشه برقرار باشی……..جوون ترها فکر نکنید چون جوان هستید مواظب خودتون نباشید….قلب شوخی ندارد…..قلب همدیگرو نشکنیم…..تمام بیماری های قلبی و عروقی ناشی از آسیب خوردن به روح و احساس ماست…..قلبتون نشکنه الهی…..قلب منم خیلی شکستن….دعا کنید برای تسکین قلبهامون…….. عیدتون مبارک

شاید باورتان نشود که بهنوش بختیاری در کودکی آرام بوده است و دوست داشت که مهماندار هواپیما شود.

بهنوش بختیاری مانند بسیاری از افراد در ابتدا تصمیم داشت وارد رشته پزشکی شود اما درنهایت موفق شد لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در رشته مترجمی زبان فرانسه بگیرد. خانم بازیگر در دوران دانشجویی برای تامین مخارج خود به فعالیت‌های تجاری  روی آورد.

بهنوش بختیاری از بازیگران متاهل کشورمان است و در تیر 1387 با محمدرضا آریان، نویسنده و فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی طی یک مراسم ساده ازدواج کرد. مهریه خانم بازیگر 14 سکه بهار آزادی است و با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شد و زندگی مشترکش را آغاز کرد.