هر گونه تجمع انتخاباتی در فضای بسته ممنوع شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابلاغ پروتکل بهداشتی انتخابات خبر داد و گفت: برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی در فضای بسته از جمله در مساجد و سالن های اجتماعات و سالن های بسته ورزشی ممنوع است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز، «علیرضا رئیسی» روز شنبه بعد از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: برای برگزاری سالم انتخابات پروتکل های بهداشتی برگزاری انتخابات تدوین و ابلاغ شده است. بر اساس این پروتکل، به جز نشست های خاص که در صدا و سیما با جمعیت محدود برگزار می شود، بقیه نشست های انتخاباتی باید در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن همه شرکت کنندگان برگزار شود و برگزای نشست های انتخاباتی در فضاهای باز ورزشی و مدارس بلامانع است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت ادامه داد: در نشست های انتخاباتی در مراکز باز باید هشت مترمربع برای هر فرد فضا وجود داشته باشد و ورزشگاهها می توانند با حداکثر 30 درصد ظرفیت برای نامزدهای انتخاباتی نشست تبلیغاتی و سخنرانی برگزار کنند.

وی گفت: مسئولان استانی و شهرستانی باید مراقبت کنند تا در ورودی و خروجی مراسم انتخاباتی تجمع نشود. از مسئولان وزارت ورزش و سایر دستگاههای که ظرفیت های فضاهای محیط باز دارند. در مراکز استانها  و شهرستانها واسته شده و در ستاد ملی کرونا نیز مصوب شده که با نامزدهای انتخابات برای برگزاری مراسم در فضاهای باز همکاری کنند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان