کدام نمایندگان مجلس ممکن است به کابینه رئیسی بپیوندند؟

نام 15 تن از نمایندگان بیش از سایر افراد در محافل سیاسی شنیده شده و با برخی از آنان نیز رایزنی‌های به نسبت جدی نیز صورت گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

کابینه رئیسی  و ترکیب احتمالی آن و حضور نمایندگان فعلی مجلس در  کابینه رئیسی  موضوع داغ این روزها در محافل خبری و مردم است. سیدمحمود نبویان، نماینده فعلی تهران در مجلس یکی از همین افراد است. برخی شنیده‌ها از وجود نام او در میان گزینه‌های مدنظر وزارت اطلاعات دولت سیزدهم حکایت دارد. مصطفی پورمحمدی و علی محمدی سیرت نیز از دیگر مدعیان این کرسی در  کابینه رئیسی  به شمار می‌روند.احسان اردکانی، نماینده فعلی اردکان در مجلس در میان گزینه‌های مدنظر رییسی برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در  کابینه رئیسی  قرار گرفته است. مجتبی رضاخواه، نماینده تهران هم نامش برای تکیه بر کرسی ریاست وزارت علوم در  کابینه رئیسی  به میان آمده.

براساس شنیده‌ها، فریدون عباسی، رییس کمیسیون انرژی و علیرضا زاکانی، نماینده تهران و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس هم نام‌شان در میان گزینه‌های احتمالی سازمان انرژی اتمی قرار گرفته. در میان این نام‌ها، حمیدرضا حاجی‌بابایی و محمدمهدی زاهدی را هم نباید از قلم انداخت. برخی از قرارگیری نام این 2 فرد در میان گزینه‌های مدنظر رییسی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش خبر می‌دهند .

الیاس نادران، رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یازدهم و سید احسان خاندوزی، نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نام‌شان در میان گزینه‌های مدنظر رئیسی برای وزارت اقتصاد دولت سیزدهم قرار گرفته است.

منبع : اعتماد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان