پوتین و بایدن امروز در ژنو دیدار می‌کنند

دیدار ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه و جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا امروز در ژنو برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

طبق برنامه روزانه جو بایدن که کاخ سفید به اشتراک گذاشته است، دیدار دو جانبه جو بایدن و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور آمریکا و روسیه در ژنو امروز چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۵ به وقت محلی (۱۱:۳۵ به وقت گرینویچ) آغاز می‌شود.

ده دقیقه قبل از شروع جلسه، بایدن با پوتین و گای پارملین، رئیس جمهور سوئیس عکس یادگاری می‌گیرند. دیدار گسترده بایدن و پوتین با شرکت هیئت‌ها در ساعت ۱۲:۵۵ به وقت گرینویچ آغاز می‌شود و دور دوم آن جلسه در ساعت ۱۴:۴۰ به وقت گرینویچ برگزار می‌شود.

کاخ سفید تأیید کرد که بایدن پس از دیدار با پوتین، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد.

"ویلا لا گرانژ" واقع در پارکی به همین نام، میزبان این نشست خواهد بود. وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در صفحه فیس بوک خود تصویری از اتاقی در ویلا لا گرانژ را به اشتراک گذاشت که ولادیمیر پوتین و جو بایدن در آن، دیدار مورد انتظار خود را برگزار می‌کنند.

عکس دو صندلی را نشان می‌دهد که پرچم‌های روسیه و آمریکا درست در پشت آن قرار دارند و قفسه‌های چوبی پر از کتاب در پس زمینه دیده می‌شود. در زیرنویس آمده است: "همه چیز برای مذاکره آماده است: اینجا جایی است که روسای جمهور روسیه و آمریکا، ولادیمیر پوتین و جو بایدن ، فردا صحبت خواهند کرد".

بر اساس برنامه روزانه بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده ، بلافاصله پس از دیدار در ژنو با ولادیمیر پوتین به واشنگتن برمی گردد. مجموعه‌ای از روزنامه نگاران در حال تشکیل است تا ورود بایدن به واشنگتن را پوشش دهند ، اگرچه زمان دقیق ورود او مشخص نیست.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان