شکنجه های وحشتناک نوعروس تهرانی از سوی داماد

عروس تهرانی پس از ضرب و شتم شدید توسط داماد مشروب خوار داستان زندگی خود را نزد پلیس فاش کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز ، مریم و حمید پس از 4 سال دوستی با هزار امید و آرزو راهی خانه بخت شدند؛ خانه ای در غرب تهران که پول پیش اجاره آن با گرفتن قرض و وام جور شد. همه چیز آماده بود تا حمید زندگی رویایی مریم را بسازد اما به یکباره ورق برگشت.

روز های اول زندگی زوج جوان به خوبی می‌گذشت تا اینکه مریم متوجه  مشروب  خواری حمید شد. حمید پس مست کردن، با  فحش  های رکیک  مریم را به شدت  کتک  می‌زد.

کتک خوردن و  شکنجه  شدن مریم تقریبا هر شب ادامه داشت؛ حجم کبودی های صورت و بدن مریم اضافه می‌شد تا اینکه یک روز او تصمیم گرفت به خانواده خود پناه ببرد و مسئله را با 2 برادرش درمیان بگذارد.

آزار و اذیت  عروس تهرانی توسط داماد مست

مریم پس از پناه بردن به خانواده خود چند روزی رنگ آرامش به زندگی اش بازگشت، اما طولی نکشید که نیمه شب حمید با حالت مست و با داد بی داد به دنبال مریم رفت تا آن را به خانه برگرداند، درگیری شدید چند ساعته بین حمید و بردار های مریم صورت گرفت که با گزارشات مردمی به پلیس، حمید دستگیر و پرونده آن به دادسرا ارجاع شد.

گفتگو با نوعروس زجر کشیده

مریم ماجرای زندگی خود را اینطور بیان کرد : «پس از 4 سال دوستی با حمید تصمیم گرفتم با او  ازدواج  کنم، حمید آدم خوبی بود اما به یک باره اخلاقش عوض شد. او هر وقت که مست می‌شد با ناسزا من را کتک می‌زد.»

مریم در ادامه گفت : «دیگر تحمل مشت و لگد های حمید را نداشتم، تصمیم گرفتم به خانه پدرم پناه ببرم و مسئله را با برادر هایم در میان بگذرام، پس از چند روز که خانه پدرم بودم متوجه شدم باید از حمید  طلاق  بگیرم و ازدواج با او زندگیم را نابود کرد.»

مریم در پایان گفت : «نیمه شب در خانه نشسته بودیم که حمید با سر و صدای زیاد و حالت مست به خانه پدرم آمد در آن جا درگیری شدیدی بین او و برادر هایم رخ داد که طولی نکشید ماموران  پلیس  به درگیری خاتمه دادن  و حمید را بازداشت کردند.»

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان