وضعیت نگران کننده کرونایی در تهران

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه وضعیت کرونایی استان تهران خوب نبوده و آمارها در حال افزایش است، گفت: مشکلی درباره تخت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «آخرین وضعیت کرونایی استان تهران»، بیان داشت:متاسفانه وضعیت استان تهران خوب نیست و آمار ما از دیروز تا به امروز افزایش داشته است.

وی ادامه داد: آمار ورودی بیماران سرپایی بیش از 10 هزار نفر است و تعداد نزدیک به 1400 بیمار بستری داریم و این باعث می‌شود شرایط مقداری نگران کننده باشد.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران افزود: در 24 ساعت گذشته 34 درصد رشد بیماران سرپایی داشته‌ایم؛ به طوری که 1160 بیمار سرپایی داشتیم و تعداد بستری نیز در 24 ساعت گذشته به 1580 رسیده است؛ ضمن اینکه در 24 ساعت گذشته 60 بیمار جانباخته‌اند. 

توکلی با تأکید بر اینکه مشکلی در خصوص تخت بیمارستانی و تجهیزات لازم نداریم و سامانه 6070 برای آگاهی از وضعیت تخت‌های مورد نیاز بیماران فعال است، خاطرنشان کرد: در استان تهران افراد بالای 70 ساله واکسینه شدند و دُز دوم گروه اول تزریق شده است. اکنون افراد 68 تا 70 سال واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه کل استان تهران در وضعیت قرمز و شیوع کرونای دلتا قرار دارد، ابراز داشت: کودکان و نوجوانان بیشتر درگیر کرونای دلتا یا همان کرونای هندی می‌شوند.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران تصریح کرد: مشکلی در خصوص بستری کودکان و نوجوانان مبتلا به کرونا نداریم و دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان