آلبوم جدید از خواننده جدید

مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران که چند سالی است به کشور آلمان مهاجرت کرده است، در حمایت از یاس خواننده رپ ایرانی استوری زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مهناز افشار بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران که چندی پیش به خارج از ایران مهاجرت کرد .مهناز افشار در جدیدترین استوری خود با یک قلب آبی از یاسر بختیاری در برابر شهاب مظفری حمایت جانانه کرد. مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد مهناز افشار را خواند و چندی بعد پس از تولد دخترشان مهناز افشار و یاسین رامین از یکدیگر جدا شدند . در ادامه استوری جدید مهناز افشار را می بینید :

احتمالا دلیل استفاده مهناز افشار از قلب آبی نشان دادن این موضوع است که با یاس دوستی اجتماعی دارد.

معنی ایموجی قلب آبی

 ایموجی قلب آبی (Blue Heart) معنی های مختلف و متفاوتی دارد. شاید شگفت زده شوید ولی این ایموجی اولین بار برای کسانی استفاده شد که تلاش می کردند تا آگاهی مردم را در مورد اوتیسم افزایش دهند

اگر بخواهیم فراتر برویم اقیانوس آبی همراه با آن آب عمیق و رمزآلودش را در نظر بگیرید. این آب آبی است، بنابراین ایموجی قلب آبی برای نشان دادن یک عشق عمیق و با ثبات به یک فرد استفاده می شود. مانند آب اعماق اقیانوس که هرچه به سمت پایین می رویم آبی تر و آبی تر می شود.

بعضی از جوانتر ها اعتقاد دارند اگر از طرف یک دختر ارسال شود نشانه بدی است و به این معنی است که او شما را به «منطقه دوستی» برده است. (منظور عدم تمایل به رابطه عاشقانه و ازدواج است )

گاهی بعضی از مردم ایموجی قلب آبی  را برای یکدیگر ارسال می کنند تا در ادامه مکالمه درباره یک تصادف وحشتناک و یا خودکشی صحبت کنند.

در نهایت به معنی امید تفسیر می شود. شما با فرستادن متنی حاوی این ایموجی به یکی از اعضای خانواده خود یا دوستان خود نشان می دهید که امید خودتان را از دست نداده اید.

15184269 (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان