علت اسیدپاشی به یک زن در غرب تهران مشخص شد

با فریادهای سوختم سوختم زن میانسال شاهدان که متوجه ماجرا شده بودند به کمکش رفتند و همزمان اورژانس را خبر کردند و دقایقی بعد زن به بیمارستان منتقل شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ۲ مرد از سوی زنی اجیر شده بودند تا به‌صورت یک زن میانسال اسید بپاشند، اما اسیدپاشی آنها فقط به دستان این زن آسیب زد و مردان موتورسوار که فراری شده بودند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

حدود ساعت۱۳:۳۰ سه‌شنبه گذشته زن میانسالی در حال عبور از خیابانی در منطقه یوسف آباد قوام در شهر ملارد در غرب استان تهران بود که ۲ مرد موتورسوار از روبه‌رو به او نزدیک شدند. آنها ماسک به‌صورت داشتند و وقتی به چند قدمی زن ۵۰ ساله رسیدند یکی از آنها محتویات ظرفی را که همراهش بود به سمت او پاشید. زن که در آخرین ثانیه‌ها متوجه موتورسواران و نقشه آنها شده بود با عکس‌العملی سریع خودش را عقب کشید و همین باعث شد اسیدی که مردان موتور سوار قصد داشتند روی صورتش بریزند روی دستان این زن پاشیده شود و به‌دنبال این اتفاق مردان موتورسوار به سرعت از محل گریختند.

با فریادهای سوختم سوختم زن میانسال شاهدان که متوجه ماجرا شده بودند به کمکش رفتند و همزمان اورژانس را خبر کردند و دقایقی بعد این زن به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه اسید فقط به دستان این زن آسیب زده و وی از این مهلکه جان سالم به در برده بود؛ درحالی‌که او در بیمارستان تحت درمان بود مأموران پلیس در آنجا حاضر شدند و زن میانسال به آنها گفت که همه ماجرا زیر سر یکی از اقوام آنها به نام مریم است و اطمینان دارد که مردان موتورسوار از سوی این زن اجیر شده‌اند.

او توضیح داد: از مدتی قبل با مریم که زنی حدودا ۴۰ ساله است دچار اختلافات شخصی شده بودم. هر دوی ما متاهل هستیم و زندگی خودمان را داریم، اما رفتار مریم باعث شده بود که با هم دچار اختلاف شویم تا جایی که او چند روز پیش مرا تهدید کرد که انتقام می‌گیرد و به رویم اسید می‌پاشد و کاری می‌کند که دیگر نتوانم زندگی کنم.

زن ۵۰ ساله گفت: امروز برای انجام کاری از خانه خارج شده و در حال عبور از خیابان بودم که ۲ موتورسوار به من نزدیک شدند. وقتی دیدم که یکی از آنها ظرفی در دست دارد و می‌خواهد محتویات آن را روی من بریزد به یاد تهدیدهای مریم افتادم و خودم را عقب کشیدم و همین باعث شد اسیدی که قرار بود روی صورتم ریخته شود روی دستان و مچ دست هایم بریزد و صورتم آسیب نبیند و حالا اطمینان دارم که پشت پرده این ماجرا کسی نیست جز مریم و قصد داشته تهدیدش را عملی کند.

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داد تحقیقات برای دستگیری ۲ مرد موتورسوار و زنی که دستور اسیدپاشی داده بود، آغاز شد. مأموران با بررسی‌های انجام شده موفق شدند ابتدا زن ۴۰ ساله را دستگیر کنند و وی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به اجیر کردن ۲ مرد برای اجرای نقشه اسیدپاشی اعتراف و هویت ۲مرد موتورسوار را فاش کرد و این ۲ متهم نیز بعدازظهر دیروز به دام پلیس افتادند.

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران به همشهری گفت: هر۳ متهم این پرونده با تحقیقات انجام شده از سوی پلیس بعدازظهر دیروز(چهارشنبه) دستگیر شدند و طی تحقیقاتی مشخص شد که طراح نقشه اسیدپاشی زنی حدودا ۴۰ ساله و از اقوام قربانی بوده که به‌دنبال اختلافات شخصی با او نقشه اسیدپاشی کشیده است. به‌گفته وی، تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان