قتل فجیع یک زن در خانه مجردی مرد قمی

قتل فجیع زن قمی در خانه مجردی یک شرور که به تازگی از زندان آزاد شده بود، رخ داد و قاتل پس از ۸ ساعت دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 قتل فجیع زن قمی در خانه مجردی یک شرور که به تازگی از زندان آزاد شده بود در شهر پیچید. قتل فجیع این زن در قم زمانی صورت گرفت که این اوباش و شرور این زن را به خانه خود کشاند. قتل فجیع پس از ۸ ساعت لو رفت و قاتل فراری به دام افتاد.

سرهنگ "مرادحسین جعفریان" در تشریح این خبر بیان داشت: با اعلام بیمارستان نکویی قم مبنی بر فوت یک زن جوان به علت ضرب و شتم و وارد شدن ضربه به سر وی،بلافاصله گشت کلانتری ۲۵ در محل حضور یافت.

وی ادامه داد:در تحقیقات پلیس مشخص شد،یکی از اراذل و اوباش قم که به تازگی از زندان آزاد شده ،این زن جوان را به داخل منزل خود کشانده و پس از درگیری،وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و ضربات سنگینی را به ناحیه سر وی وارد آورده است.

قتل فجیع یک زن در خانه مجردی مرد قمی

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود:عوامل اورژانس۱۱۵ ،مصدوم را به بیمارستان نکویی منتقل کرده و علیرغم انجام اقدامات پزشکی ،بر روی تخت بیمارستان جان می سپارد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ با تلاش بی وقفه در مدتی کمتر از ۸ ساعت قاتل را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفریان گفت: قاتل که تلاش می کرد با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه متواری شود، با شلیک چند تیر هوایی دستگیر و به بزه انتسابی و همچنین سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی شد.


منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان