تصادف هولناک در آبادان / ۷ نفر کشته و مصدوم شدند

رییس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، از برخورد مرگبار خودروی تیبا و ۴۰۵ در محور شادگان به دارخوین خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

رییس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برخورد مرگبار خودروی تیبا و ۴۰۵ در محور شادگان به دارخوین با چهار کشته و سه مصدوم خبر داد.

نادر نقیبی شامگاه جمعه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی تماس مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۲۱:۱۰ جمعه ۲۸ خرداد ماه جاری، خبر تصادف دو خودرو تیبا و ۴۰۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در محور شادگان به دارخوین نرسیده به روستای صرخیه اتفاق افتاده بود، گفت: سریعا چهار کد آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل اتفاق اعزام شد.

رییس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: پس از رسیدن اولین کد اورژانس به محل حادثه برای انجام اقدام های تریاژ بر بالین تمام مصدومین، متاسفانه مشاهده شد چهار نفر از حادثه دیدگان در در دم در صحنه جان باختند و سه مصدوم دیگر نیز ضمن دریافت خدمات درمانی، توسط اورژانس شادگان و دارخوین به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

رییس فوریت های پزشکی آبادان  در پایان افزود: متاسفانه علاوه بر فوت شدن چهار نفر از هموطنانمان در این حادثه، حال جسمانی یک نفر دیگر از حادثه دیدگان نیز وخیم گزارش شده است.


منبع: برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان