هنیه:آثار دردناک ضربات مقاومت بر اسرائیل ماندگار است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین ضربه محکمی را به دشمن اسرائیلی وارد کرد که پیامدهای دردناک آن بر اسرائیل و آینده آن باقی خواهد ماند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به گزارش رستانیوز، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی تلویزیونی چند ساعت بعد از اجرای آتش بس در نوار غزه با میانجی‌گری مصر گفت: گروه‌های مقاومت در یک صف ایستاده و ضربات دردناک و شدیدی را بر دشمن وارد کردند که پیامدهای عمیقی بر اسرائیل و بر جامعه آن و نهادهای امنیتی و نظامی‌اش و حتی بر آینده‌ آن در خاک مبارک فلسطین برجای خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: غزه برای دفاع از مسجد الاقصی و برداشتن دست گناه کاران از محله الشیخ جراح در قدس، انتفاضه کرد. مقاومت یک آرمان ملی دارد که عبارت از آزادسازی فلسطین و اسیران و حق بازگشت است.

هنیه عنوان داشت: مقاومت قوی‌تر شده است و مسیر خود را می‌شناسد، مقاومت اراده و ایمان عمیقی نسبت به حتمی بودن پیروزی دارد همچنین ذهنی خلاق دارد که جهان شاهد آن بوده است. مقاومت برگ برنده‌های خود و یک آرمان ملی دارد که عبارت از آزادسازی فلسطین و آزادسازی اسیران از زندان‌های اشغالگران است.

وی بر لزوم انجام تلاش‌هایی برای وحدت واقعی در سطح سازمان آزادی بخش و نهادهای داخلی و در سطح ایجاد برنامه‌های ملی مشترک تاکید کرد.

هنیه تصریح کرد که باید روابط با کشورهای عربی و اسلامی و مناسبات با جامعه بین الملل تقویت شود.

وی افزود: ما در رهبری جنبش حماس به همراه تمام انسان‌های خیّر در جهان، اقدام به بازسازی آنچه که اشغالگر تخریب کرده است، خواهیم کرد و از تعهدات خود و وظیفه‌مان در قبال خانواده‌های شهداء و مجروحان و خانه‌های تخریب شده شانه خالی نخواهیم نمود.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان