پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

قیمت روز مقاطع فولادی به خصوص محصولی چون میلگرد می تواند در هزینه های تخمین زده شده برای پروژه های عمرانی تضاد زیادی به بار آورد چرا که قیمت میلگرد در بازار به صورت روزانه تحت تاثیر موارد گوناگونی قرار می گیرد و به صورت روزانه تغییر می کند. به همین خاطر دسترسی به مرجعی مطمئن و آنلاین می تواند امکان استعلام را آسان و هزینه های ناشی از تغییر قیمت ناگهانی را کاهش دهد. حال باید بررسی کرد بهترین روش استعلام قیمت میلگرد هشترود در بازار چیست و چطور می توان از آن ها بهترین استفاده را داشت.

در مورد میلگرد هشترود چقدر می دانید؟

در بازار ایران برخی از میلگردها به سبب کیفیت و یا قیمت کمتری که دارند تواسته اند جایگاه ویژه ای در بین خریداران داشته باشند. میلگرد هشترود را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین محصول کارخانه فولاد هشترود دانست که به صورت آجدار و در حالت شاخه ای بر اساس دو آنالیز A2 و A3 تولید می گردد. این میلگرد به واسطه داشتن وزن نزدیک به جدول اشتال همواره از سمت خریداران به وفور استفاده می شود.

میلگرد هشترود به واسطه استاندارد و آنالیزی که برای تولید آن استفاده می شود، دارای آج های مارپیچ و جناغی است که به جرات می توان گفت این دو نوع آج بیشترین استفاده را در ساخت و ساز دارند.

علامت اختصاری این میلگرد که نشانگر یکتا بودن آن نسبت به دیگر انواع میلگرد موجود در بازار است، FSD-CT می باشد. این علامت را می توانید به صورت حک شده و کاملا برجسته بر روی بدنه میلگرد مشاهده نمایید.

کاربرد میلگرد هشترود

میلگرد هشترود به واسطه تولید بر اساس استانداردهای جهانی و سایزبندی های متنوع در صنایع مختلف استفاده می گردد. از آن جا که میلگرد هشترود بر اساس روش ترمکس تولید می گردد، دارای استحکام بالایی است در نتیجه با استفاده از آن در بتن، می توان مقاومت بتن را به شدت افزایش داد.

ضرورت استعلام قیمت میلگرد در بازار

بازار فولاد به واسطه نوسانات شدیدی که در آن رخ می دهد، هموراه در طول روز هم نا به سامان است. به همین خاطر به تمام خریداران و فعالان این حوزه توصیه اکید می شود که به جهت داشتن خریدی آسان و بدون زیان، حتما قیمت ها را به صورت روزانه استعلام نمایید و سپس اقدام به خرید کنند.

کارشناسان بازار فولاد معتقدند بررسی نوسانات قیمت میلگرد می تواند در تخمین هزینه های جاری پروژه و همچنین انتخاب زمان مناسب خرید موثر باشد.

4

روش های استعلام قیمت میلگرد هشترود

در گذشته نه چندان دور روش مرسوم خرید و فروش محصولات فولادی علی الخصوص میلگرد به صورت حضوری بود و افراد برای خرید هر مقدار میلگرد می بایست به بنگاه های محصولات آهنی مراجعه می کردند. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی، بسترهای خرید نیز تغییر یافت. امروزه خریداران مقاطع فولادی می توانند علاوه بر حضور فیزیکی، به صورت غیر حضوری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بسترهای غیر حضوری همچون استفاده از تلفن و اینترنت است که امروزه فروشگاه های آهن آلات بسیاری در این زمینه فعالیت خود را گسترش داده اند و خرید میلگرد را در هر تناژ از این روش امکان پذیر ساخته اند.

اکنون شما می توانید با مراجعه به وبسایت هایی نظیر https://ahanmelal.com/ به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام قیمت کنید و سپس خرید خود را غیر حضوری انجام دهید.

قیمت میلگرد هشترود امروز

میلگرد هشترود همانند دیگر مقاطع فولادی نیز به صورت روزانه از سمت کارخانه اعلام می شود، بنابر این دسترسی به قیمت روز میلگرد هشترود می تواند برای خریداران بسیار با اهمیت باشد. از این خاطر ما در جدول زیر آخرین قیمت میلگرد هشترود را درج کرده ایم.

5

همان طور که مشاهده می کنید در جدول بالا، قیمت هر سایز به صورت جداگانه درج شده است. البته لازم به ذکر است قیمت های موجود با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد.

خرید میلگرد هشترود

اصولا خرید میلگرد می بایست بر اساس نظر کارشناس و متخصص سازه صورت گیرد. چرا که باید وزن سازه، وزن میلگرد، میزان فشار وارده بر سازه، تعداد طبقات، مصالح مورد استفاده در ساخت و موارد از این دست را با هم در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت چه سایز میلگردی  و با چه استانداردی می تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد.

پس از آن می توان نوع میلگرد انتخابی را در نظر گرفت و اقدام به خرید میلگرد نمود. اما به غیر از روش حضوری، آیا امکان خرید غیر حضوری برای تمام خریداران میسر است؟

در پاسخ باید گفت بله، تمام خریداران چه خریداران خرد و چه صاحبان پروژه های بزرگ می توانند تنها از طریق یک تماس خرید خود را ثبت و نهایی کنند و حتی تمام مراحل خرید تا دریافت بار را به صورت آنلاین رصد کنند. بدین ترتیب بسیاری از مشکلات و اتلاف وقت و هزینه به شدت کاهش می یابد.

همچنین از این طریق می توانید یک بررسی دقیق قیمت از فروشگاه های مختلف داشته باشید و سپس بر اساس بهترین قیمت دریافتی اقدام به خرید کنید.

فقط نکته ای که باید در این قسمت به آن اشاره نمود این است که حتما از فروشنده و یا فروشگاه مورد نظر فاکتور رسمی طلب کنید تا بدین واسطه امکان تقلبی بودن و یا مشکلاتی از این دست را در خرید به کمترین مقدار ممکن برسانید.

در نهایت باید گفت امروزه دسترسی به قیمت روز محصولات فولادی بدون نیاز به حضور فیزیکی و خرید آن، برای بسیاری از کسب و کارها مهیا شده است. بازار فولاد نیز از این قافله عقب نماده است و توانسته با آپدیت کردن خود، امکان دست یابی به قیمت میلگرد به خصوص میلگرد هشترود را برای خریداران مهیا کند. فقط نکته ای در بررسی قیمت ها باید به آن توجه داشت این است که در زمان خرید از اصالت کالای خود دقت کافی داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان