پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

یکی از مهمترین مباحثی که هر کسب و کاری باید به آن اهمیت دهد موضوع مالیات و مشاور مالیاتی است. مالیات هم مانند بسیاری از حوزه های حال حاضر جامعه مانند پزشکی، روانشناسی، فروش و مارکتینگ و... یک موضوع تخصصی است و کسانی در امور مالیاتی خود سوال یا ضعف دارند و یا به فکر بهبود و توسعه آن هستند بهتر است که نزد متخصص این حوزه بروند. توجه نکردن به این موضوع می تواند برای کارفرما یا سازمان ها عواقب غیر قابل جبرانی را به همراه داشته باشد و آنها را مشمول جرائم مالیاتی هنگفت کند که در مواردی باعث نابودی یا ورشکستگی مجموعه می شود.

امروزه معدود کسب و کاری مشاهده می شود کا با مالیات سر و کار نداشته باشد و معمولا هر کسب و کاری که دارای فعالیت تجاری و اقتصادی است اعم از موسسات تجاری و غیر تجاری می بایست تکالیف مالیاتی خود را انجام دهند حتی در صورتی که معافیت مالیاتی دارند. مجموعه مشاوره مالیاتی همراه تکس یک همراه همیشگی در کنار کسب و کارها می باشد و خدمات ارزنده ای در راستای سلامت مالیاتی سازمانها و در نهایت سلامت مالی و اقتصادی جامعه انجام می دهد. این مجموعه برای مشاوره مالیاتی روش های متعددی را در اختیار متقاضیان خود قرار داده است که با توجه به شرایط خود می توانند سه روش مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری را انتخاب کنند. همچنین به این نکته توجه کنید که همراه تکس دارای یک سامانه و پلتفرم هوشمند است و کاربران می توانند در آن ثبت نام نمایند و سپس از امکانات هماره تکس مانند یک مشاور مالیاتی که بدون محدودیت زمانی مشاوره مالیاتی ارائه می کند بهره­مند شوند.

این شرکت مشاوره مالیاتی این فرصت را برای متقاضیان فراهم کرده است که به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایند و کارشناسان همراه تکس به عنوان یک همراه مالیاتی پاسخگوی سوالات در اسرع وقت هستند. همچنین در صورت نیاز به سایر خدمات مالیاتی مانند انجام تکالیف مالیاتی و حسابداری مالیاتی کافی است با مشاوران مالیاتی این مجموعه تماس حاصل نمایید.

6

مشاوره مالیاتی تلفنی

دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی یکی از سریعتر و راحت ترین روش ها می باشد و آن شخص می تواند با برقراری تماس تلفنی با مشاور خود به گفت و گو کاری بپردازد و مشکلات و سوالات خود را مطرح کند. مشاوره مالیاتی تلفنی ار نظر هزینه بر بودن نیز برای طرفین به گونه ای به صرفه است و دیگر نیازی به هزینه ایاب و ذهاب هم ندارد. اما قبل از تماس با مشاور باید در نظر گرفت که آیا مشاوره مالیاتی تلفنی برای ایشان مناسب است ؟ یعنی به برقراری تماس تلفنی مشکلات خود را به نحو مطلوب می تواند بیان کند یا خیر.

برای داشتن یک مشاوره مالیاتی تلفنی خوب می بایست مشاور مالیاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینکه چه کسی را انتخاب کنید موضوع دشواری است. امکان دارد شما با اشخاص مختلفی در این راه آشنا شوید یا به شما معرفی شوند پس بهتر است تا حد ممکن از مهارت و اعتبار ایشان در موضوع مالیاتی اطمینان خاطر کنید. به هرحال این کار ارائه یک جسم یا کالا نیست که قابل لمس باشد.

7

مشاوره مالیاتی آنلاین

یکی از روش های جذاب برای رفع سوالات و مشکلات مالیاتی، مشاوره مالیاتی آنلاین است. برای چنین کاری می بایست اینترنت داشته باشید و یک موبایل یا کامپیوتر یا مشابه آن که بتوان به صورت آنلاین با طرف مقابل ارتباط برقرار کرد. از ویژگی های خوب مشاوره آنلاین این است که محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و صرفا با داشتن شرایط مذکور مانند اینترنت و موبایل می توان جلسه مشاوره را برگزار کرد. همچنین مشاوره مالیاتی آنلاین می تواند صرفا یک جلسه دو نفره نباشد بلکه چندین نفر می توانند در جلسه به صورت گروهی حضور داشته باشد و به مباحثه بپردازند. تصور کنید که اعضای هیئت مدیره یک شرکت می توانند به صورت چند نفره سوالات و ابهامات خود را مطرح و برطرف کنند و سایرین هم نظاره گر این موضوع باشند.

مشاوره مالیاتی به روش آنلاین می تواند به صورت صوتی و تصویری به طور همزمان اجرایی شود. بسته به این موضوع می بایست یک محیط نرم افزاری برای این کار انتخاب کرد که مشاوره مالیاتی آنلاین در بستر آن پیش برود که برای آن از ابزارهایی مانند واتساپ، اسکایپ، گوگل میت و... می توان استفاده کرد و حتی اسناد و مدارک را به کمک همین محیط ها برای همدیگر به اشتراک گذاشت.

8

مشاوره مالیاتی حضوری

برای دریافت مشاوره مالیاتی می توان به صورت سنتی عمل کرد و یک جلسه حضوری برگزار کرد. مشاوره مالیاتی حضوری یکی از رایج ترین مشاوره های مالیاتی است که مزایا و محدودیت­هایی را به همراه دارد. از محدودیت ها و نکته های منفی آن می توان به هزینه های ایاب و ذهاب اشاره کرد و مدت زمانی که طرفین برای این کار صرف می کنند. از ویژگی های این امر می توان به ملاقات حضوری و اشتراک گذاشتن مدارک به صورت حضوری و فیزیکی اشاره کرد. این مورد را مد نظر قرار دهید که در مواقعی بهتر است که مشاوره مالیاتی با حضور خود در محل و با بررسی سیستم حسابداری و کنترل اسناد و مدارک مشاوره مالیاتی مناسب را ارائه دهد.

مشاوره مالیاتی حضوری از نظر هزینه ای نیز نسبت به آنلاین و تلفنی هزینه بیشتری دارد و معمولا از این مشاوره زمانی استفاده می شود که آن موضوع مالیاتی از حساسیت خاصی برخوردار است. برای انجام این مشاوره می بایست زمان و مکان برگزاری جلسه مشاوره مشخص شود که معمولا مکان آن همان محل کار مودی است. بعضی از مشاوره های مالیاتی برای اجرایی شدن راهی به جز حضور داشتن مشاور در محل کار ندارد.

مشاوره مالیاتی رایگان

مشاوره مالیاتی رایگان توسط برخی از مشاوران مالیاتی به هر دلیلی ارائه می شود که معمولا تلفنی یا آنلاین است. برخی از مشاوران مالیاتی و شرکت های خدمات مالیاتی برای تکریم مشتری در موضوعات اولیه و ابتدایی مشاوره مالیاتی ارائه می دهند. اگر طی این مشاوره موضوع یا مشکل مودی حل نشود نیاز به مشاوره های آتی وجود دارد که از آن به بعد برای مودی هزینه در بر خواهد داشت. البته امری طبیعی است که مشاوره های مالیاتی رایگان امکان دارد به طور عمیق و کامل ارائه نشود اما در مواردی نیز می تواند به دلیل ساده بودن موضوع کارساز باشد.

بسیاری از کارشناسان مالیاتی یا مشاور مالیاتی به شرکت ها خدمات اجرایی نیز می دهند و در همان حین نیز به آن کسب و کار مشاوره مالیاتی به طور رایگان ارائه می دهند و دستمزدی جداگانه دریافت نمی­کنند. از دیگر اهداف ارائه مشاوره مالیاتی رایگان می توان به گسترده کردن شبکه ارتباطی برای ارائه دهندگان مشاور و خدمات مالیاتی اشاره کرد. در کسب و کارهای مالیاتی برای برقراری ارتباطات و توسعه آن نیاز می باشد که در مواقعی به طور رایگان خدمات مطلوبی ارائه کرد تا رضایت مودی جلب شود و به گونه ای مشتری مداری کرد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان