پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

با گذشت زمان و استفاده زیاد باتری های آیفون از بین می روند و توانایی شان جهت حفظ شارژ کامل کاهش می یابد. عمر باتری های اپل با توجه به مصرف و سلیقه های مختلف کاربران در استفاده روزمره، تا 500 سیکل شاژربوده که در این میان عمر مفید آن ها نیز 18 تا 24 ماه می باشد. زمانی که مواد شیمیایی موجود در باتری فاسد می گردد، شارژ باتری زود به زود خالی خواهد شد و کم کم باتری از کار می افتد. بنابراین در این زمان نیاز به تعویض باتری آیفون ایکس خواهید داشت. دستورالعمل راهنمای زیر در رابطه با تعویض باتری های آیفون بوده و به این شکل عملکرد آن به روز اول بازمی گردد. امروزه مراکز نمایندگی اپل می توانند موارد همچون تعمیر آیفون 7 پلاس و تعمیر ال سی دی مک بوک را به صورت حرفه ای انجام دهند.

نکات تعویض باتری آیفون ایکس

در صورتی که باتری آیفون تان، باد کرده ، حتما نکات ایمنی را رعایت نمایید و اقدامات احتیاطی را پیش بگیرید. پس از تعویض باتری جهت بهینه کردن عملکرد آن، شرایط باتری جدید را بهینه و کالیبره نمایید. به این صورت که ابتدا باتری را تا 100 درصد شارژ نمایید و سپس همانطور که در حال شارژ می باشد به مدت حداقل 2 ساعت، رها نمایید. پس از آن گوشی خود را از شارژ بیرون آورده استفاده کنید تا وقتی که گوشی به خاطر تخلیه شارژ خاموش گردد. حال باتری را یکبار دیگر و بدون وقفه فول شارژ نمایید. اپل در آیفون XS Max خود از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت استفاده نموده است. این گوشی ها دارای شارژ سریع و USB-C power delivery می باشند. برای این کار لازم است کابل مناسب USB-C به Lightning را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

تعمیر آیفون 7 پلاس

تعمیر آیفون 7 پلاس را به کارشناسان باتجربه و متخصص بسپارید.امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیرات آیفون می نمانید ، اما توجه داشته باشید که باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص تعمیرات آیفون باشد.اپل آچار از جمله مراکز معتبر جهت تعمیرات تعمیر آیفون ، تعمیر ایرپاد اپل می باشد. این مرکز با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان حرفه ای اقدام به تعمیرات در خصوص آیفون می کند. به طور کلی، گوشی های ایفون از مقاومت بالایی برخوردار می باشند ولی آن ها نیز همچون سایر لوازم الکترونیکی به تعمیر احتیاج پیدا خواهند کرد. اگر چه مراقبت صحیح و استفاده مناسب می تواند از بروز اشکال و ایراد در دستگاه پیشگیری به عمل آورد ولی بعضی عوامل ناخواسته ممکن است  تعمیر آیفون 7 پلاس را به دنبال داشته باشند. تعمیر آیفون 7 از خدمات تخصصی آیفون به شمار می رود و با توجه به میزان خرابی و آسیب دیدگی آن، امکان تعمیر یا تعویض آن وجود خواهد داشت.

تعمیر ال سی دی مک بوک به چه صورت است ؟

همانطور که می دانید ال سی دی یا همان نمایشگر، به عنوان مهم ترین بخش های لپ تاپه یا موبایل می باشد. خرابی یا شکستن این بخش، دسترسی شما به محتوای سیستم زا غیر ممکن می سازد. مشکلات این قطعه گسترده تر از شکستگی و موارد مشابه بوده و شامل مواردی مانند روشن نشدن صفحه نمایش مک بوک، تار شدن، سیاه شده و … می شوند. معمولا جهت تعمیر ال سی دی مک بوک نیاز به تعویض فلت ها و یا حتی خود ال سی دی می باشد.

اگه این مراحل اشتباه صورت گیرد امکان دارد نمایشگر بیشتر آسیب ببیند و حتی بخش های دیگر لپ تاپ هم در معرض خطر قرار گیرند. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده هرگونه نقص یا ایراد در نمایشگر لپ تاپ، حتما از یه تعمیرکار مجرب و ماهر برای ترمیم این قطعه کمک بگیرید.

تعمیر ال سی دی مک بوک در کدام موارد صورت می گیرد؟

اگه لپ تاپ اپل شما روشن شد ولی نمایشگر هیچ تصویری نداشت و سیاه بود، حتما به تعمیر ال سی دی نیاز خواهید داشت. اگه ایراد از مادربرد یا کارت گرافیک نبود، بی تردید مدارهای ال سی دی آسیب دیده اند. گاهی ممکن است نور کم رنگ یا هاله ای از تصویر در ال سی دی مشاهده شود. خیلی از کاربرا ادعا دارند که لپ تاپ روشن می شود و تصویر هم به نمایش درمی آید، ولی بعد از چند دقیقه، ناگهان تصویر از بین میرود و صفحه نمایش سیاه می شود. تعمیر ال سی دی مک در این موارد ضرورت بالایی دارد و باید به سرعت به آن رسیدگی شود.

هزینه تعمیرات در اپل آچار

جهت به دست اوردن مبلغ هزینه تعمیراتی همچون گلس ال سی دی لازم است تا دستگاه با دقت عیب یابی گردد. به طور کلی تکنسین پس از عیب یابی ، تعیین خواهد کرد که کدام اجزای آن با آسیب رو به رو شده اند. از آن مهم تر، باید مشخص شود که قطعات معیوب قابل ترمیم یا تعویض می باشند.

اپل آچار

معمولا تعمیر قطعات برای مشتری کم هزینه تر خواهد بود اما برای تعویض اجزای مختلف ، می بایست مبلغ زیادی پرداخت نمایید. زیرا نمونه اورجینال برخی قطعات گران هستند و جهت خرید آن ها لازم است تا هزینه زیادی صرف گردد. مجموعه اپل آچار از جمله مراکز معتبر برای تعویض گلس ال سی دی و تعویض دوربین آیفون 7 می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می نماید . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون 6 و تعمیر ایرپاد اپل خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان