پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی گوشی های هوشمند به بهترین مقصد برای سپری کردن اوقات فراغت مردم تبدیل شده است، منظور از مردم می توان همه قشر جامعه را در نظر گرفت یعنی از کودکان زیر 10 سال گرفته تا افراد بالای 50 سال. ولی با این حال کسانی هستند که می خواهند وقت فراغت خود را به شکل دیگری سپری کنند به عنوان مثال بازی های دسته جمعی، بازی های محرک که از زمان های قدیم رواج داشته است.

یکی از همین سرگرمی های به خصوص بازی های فکری می باشد، بازی های فکری که از دور زمان مورد توجه بسیاری از خانواده ها بوده است . اکنون نیز بسیاری افراد همین گونه بازی ها را بهانه می کنند تا بتوانند حداقل برای چند ساعتی هم که شده در کنار خانواده و دوستان باشند، به دور از فضای مجازی و تلفن های همراه. البته بازی های فکری که گفته می شود برای خود دسته بندی هایی دارد که افراد می توانند متناسب با رده سنی و علاقه خود آن را انتخاب کرده و بازی کنند.

در این مقاله از بازی تحریر قصد داریم به معرفی بازی های فکری بپردازیم، دسته بندی محبوب و جذاب که طرفداران زیادی را در بین بازیکنان دارد. بیشترین دسته بندی که امروزه ما در بازی های فکری و برد گیم ها شاهد آن هستیم، بازی هایی با مضمون داستانی همراه با ماجراجویی و البته از همه مهم تر قدرت فکر و تمرکز هستند. در ادامه مقاله شما را با برخی از بازی های ماجراجویی و فکری آشنا می کنیم. 

بازی ماجراجویی رئیس قبیله

بازی رئیس قبیله از جمله بازی های فکری و پر ماجرا است که باید آن را با فکری استراتژیک دنبال کرد. این بازی یک بازی فکری دسته جمعی است و 2 تا 4 نفر میتوانند همزمان در این بازی باهم بازی کنند، قوانیین بازی زیاد سخت و پیچیده نیستند ولی برخی کارت های بازی که در ادامه در مورد آنها توضیح خواهیم داد، قدرت هایی دارند که می تواند مسیر بازی را عوض کند و شما را به برنده و یا بازنده تبدیل کند، پس بهتر است که در هر حرکت خود در این برد گیم به صورت کامل تمرکز کنید. اگر به برد گیم رئیس قبیله علاقه مند هستید، می توانید خرید بازی فکری رئیس قبیله را انتخاب کنید و از بازی کردن با آن در جمع های دوستانه لذت ببرید.

شرایط و قوانین بازی

بازی رئیس قبیله شبیه بازی های فکری قدیمی است و مراحل بازی به صورت پله پله انجام می شود، محتویات بازی فکری رئیس قبیله بدین صورت است که برای هر بازیکن 3 آدمک در نظر گرفته شده است که در حالت کامل این بازی کلا 12 آدمک در بازی حضور می یابد، زمین بازی نسبتا ساده است و به صورت برد قرار گرفته که آدمک ها به راحتی می توانند بر روی آن قرار گیرند. همچنین یک راهنمای بازی به همراه 45 کارت و دو حلقه طلسم در جعله این بازی فکری قرار دارد که با خواندن راهنمای بازی شما می توانید به صورت کامل با کارایی این کارت ها و حلقه های طلسم آشنا شوید. 

بازی کارتی کدنیمز پیکچرز

بازی فکری کد نیمز پیکچرز

بازی کد نیمز از جمله بازی های بسیار چالشی و استراتژیک می باشد که بازیکنان را برای چند ساعتی در نقش های بازی جایگزین می کند و یک تجربه بسیار عالی را رقم می زند، سبک این بازی بیشتر به بازی مافیا نزدیک است و بیشتر بازی معمایی محسوب می شود. شرایط بازی به صورت کلی بدین صورت است که بازیکنان به دو گروه تقسیم می شوند، در میان بازیکنان دو نفر جاسوس می باشد که سعی می کنند از طریق کارت های بازی به هم دیگر اطلاعات و سرنخ هایی را بدهند و در این میان بازیکنان سعی می کنند تا با نمایندگان خود به صورت مخفی تماس حاصل پیدا کنند که در آخر هر تیمی که زودتر تماس برقرار کند، برنده بازی است. برای آشنایی بیشتر با این بازی فکری و همچنین خرید می توانید خرید بازی فکری کدنیمز پیکچرز را مطالعه نمایید.

برد گیم نبرد کوهستان

بازی ماجراجویی و فکری نبرد کوهستان

بازی نبرد کوهستان، همان طور که از نامش پیداست به معنای واقعی یک جنگ است، چالش ها و دوراهی هایی که در مسیر شما قرار دارند و با انتخاب ممکن است برای حریف شما امتیاز داشته باشد و یا نه. مسیر ها و انتخاب هایی که زمین بازی پیش روی شما قرار می دهد و همچنین مهره های حریف که به صورت یک در میان در صفحه قرار داده شده اند، هیجان بازی را بیش از پیش می کند.

شرایط و قوانین بازی

قوانین بازی فکری نبرد کوهستان زیاد پیچیده نیستند و برای همه رده های سنی مناسب می باشد، تنها موردی که دارد ظرفیت بازی همزمان آن است یعنی تعداد کل بازیکنانی که می توانند همزمان باهم بازی کنند 2 نفر است. شرایط و نحوه بازی هم بدین صورت است که بازی روی یک صفحه با خطوط متقاطع که انتهای آنها به حال گرد در آمده است، انجام می شود و شما سعی میکنید که مهره های خود را درمیدان حریف حرکت دهید بدون اینکه مهره ههای شما توسط حریف حذف شود. در آخر تعداد مهره های هر بازیکن بیشتر باشد برنده بازی است. اگر می خواهید بیشتر با قوانین و شرایط بازی نبرد کوهستان آشنا شوید می توانید از آموزش بازی نبرد کوهستان دیدن کنید. 

منبع: https://bazitahrir.com/behtarin-bazihaye-majarajuyi

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان