پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

تور استانبول عموما در بین گردشگران ایرانی مقصدی مناسب برای خرید محصولات اورجینال و برندهای لوکس خارجی محسوب می شود. سالانه میلیونها نفر از سرتاسر جهان تور استانبول را برای سفر به کشور ترکیه انتخاب میکنند. استانبول شهری است که تنوع فوق العاده ای از پاساژها و مراکز خرید لوکس و بسیار گران قیمت و همینطور مال ها و فروشگاه های زنجیره ای ارزان و مقرون به صرفه در آن وجود دارند. پس اگر تصمیم دارید برای تور استانبول بلیط هواپیما تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با ارزانترین و گرانترین مراکز خرید در تور استانبول آشنا شوید.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم استانبول تنوع فوق العاده ای از فروشگاه ها و مراکز خرید ارائه می کند بنابراین برای هر نوع سلیقه و بودجه ای در این شهر بزرگ نقطه ای برای خرید پیدا می شود. ما ابتدا مراکز خرید ارزان قیمت و مقرون به صرفه در تور استانبول را معرفی می کنیم و پس از آن به معرفی مراکز خرید لوکس و کمی گران قیمت تر خواهیم پرداخت.

مراکز خرید ارزان قیمت در تور استانبول

شما می توانید بلیط هواپیما تهران استانبول را خریداری و برای دسترسی به بهترین محصولات از برندهای ترکی و همینطور برندهای مطرح صنعت مد و پوشاک به استانبول بروید، اما شاید هم تصمیم دارید تا در مراکز خرید این شهر محصولات ارزان اما اورجینال پیدا کنید. تور استانبول دست شما را باز خواهد گذاشت.

مرکز خرید بی اغلو

مرکز تجاری بی اغلم در یکی از بهترین نقاط شهر استانبول واقع شده است. شما می توانید این مرکز خرید بزرگ را در خیابان استقلال، نزدیک به میدان تکسیم پیدا کنید. مرکز تجاری بی اغلم روزانه میزبان سیل عظیمی از خریداران محلی و بین المللی است چرا که شما می توانید در پاساژهای متعدد این مجموعه کالاهایی بسیار خوش قیمت و همینطور با کیفیت پیدا کنید.

اگر با تور استانبول به ترکیه سفر کرده باشید احتمالا یکی از هدف های شما خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است. در این مرکز تجاری می توانید اجناس مختلف را با بهترین قیمت ها و کیفیت روز جهان پیدا کنید و همینطور از تخفیف های شگفت انگیز فصلی در فروشگاه های مرکز خرید بی اغلو لذت ببرید.

بازار بزرگ استانبول

اگر گذارتان به استانبول افتاد، حتی اگر قصد خرید نداشتید سری به بازار بزرگ این شهر بزنید. بازار بزرگ استانبول قبل از اینکه یک مرکز خرید گسترده و بسیار عظیم باشد، یک بنای تاریخی و یک اثر هنری و فرهنگی در تور استانبول به حساب می آید. پیشنهاد ما این است از آخرین هفته های تعطیلات تابستانی استفاده کنید، بلیط هواپیما به مقصد استانبول بخرید و همین حالا راهی ترکیه شوید. بازار بزرگ استانبول حال و هوای بازارهای سنتی ایرانی را در خود دارد؛ حال و هوایی که در بازار بزرگ تبریز و کاشان می توانید نمونه اش را پیدا کنید.

3

خاصیت بازارهای سنتی این است که قیمت ها بسیار مشتری پسند هستند و می توانید سوغاتی های محبوب کشور ترکیه و همینطور منسوجات و محصولات فرهنگی و هنری این کشور و همینطور البسه و سایر کالاها را در دالان های رنگارنگ بازار بزرگ استانبول با قیمتی بسیار خوب پیدا کنید و همه فروشندگان در این مجموعه پذیرای چانه زنی های محبوب ایرانیها خواهند بود. اما باید مراقب باشید تا از اصالت و سلامت کالاها مطمئن شوید، چرا که همیشه افرادی هستند که از ناآگاهی شما استفاده کنند و محصولات بی کیفیت را با قیمت بالا به شما بفروشند.

مراکز تجاری لوکس و معتبر در تور استانبول

اگر می خواهید از تور استانبول برای دسترسی به لوکس ترین و مطرح ترین برندهای روز دنیا در حوزه مد و پوشاک و زیبایی استفاده کنید، انتخاب عاقلانه و درستی انجام داده اید. استانبول یکی از بهترین مقاصد گردشگری در نزدیکی ایران برای خرید از برندهای مطرح جهانی به حساب می آید.

مرکز تجاری ایستیه پارک

یکی از مدرن ترین، بزرگ ترین و البته محبوب ترین مراکز خرید در تور استانبول مرکز خرید ایستیه پارک است. این مجموعه گنبدی شیشه ای و بزرگ دارد که معماری سنتی این کشور را به نوعی با معماری مدرن عجین و تلفیق کرده است. درون این مجموعه ی بسیار بزرگ، فروشگاه های متعدد و با اصالت از برندهای بزرگ و مطرح جهانی نظیر دیور، ورساچی، دولچه اند گابانا، زارا و ... پیدا می کنید.

4

بهترین زمان برای بازدید از مرکز خرید تجاری ایستیه پارک زمان تخفیفهای فصلی است، چرا که شما می توانید در این مجموعه کالاهای با کیفیت و اورجینال از برندهای بزرگ را با تخفیف های باور نکردنی پیدا کنید.

مرکز خرید زرلو

اگر می خواهید متنوع ترین مرکز خرید در تور استانبول را به معنای واقعی کلمه ببینید به محله ی بشیکتاش در استانبول بروید و به دنبال مرکز خرید زرلو بگردید. این موضوع را در ذهن داشته باشید که اکثر سلبریتی های ترکیه ای به این مجموعه خرید می روند و پاتوق بیشتر ستاره های ترکی مرکز خرید زرلو است. در این مجموعه ی بزرگ تنوع بسیار گسنرده ای از اجناس با کیفیت و درجه یک و لوکس را پیدا می کنید.

5

گستردگی و تنوع محصولات در این بازار آنقدر زیاد است که بدون شک در اولین بازدید از آن کمی گیج خواهید شد اما از طرفی معماری داخلی خیره کننده و همینطور فضای دلنشین مجموعه تجاری زرلو شما را جذب خواهد کرد و تجربه ای شیرین از یک خرید فراموش نشدنی در تور استانبول برای شما بوجود خواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان