پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

خرید هدیه برای خانم‌ها کمی سخت است، هر زنی سلیقه و علایق خاص خود را دارد. به همین دلیل فقط در موارد کمی می‌توان هدیه‌ای که مناسب همه‌ی خانم‌ها باشد را پیدا کرد.

در هنگام خرید هدیه برای خانم‌ها باید به این نکته توجه کرد که ایشان به چه چیزی علاقه دارد. برخی از خانم‌ها به طلا و جواهرات علاقه‌مند هستند و برخی دیگر عاشق لوازم آرایش هستند.

ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هدیه‌هایی که می توان برای خانم‌ها در نظر گرفت را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

هدیه های مورد علاقه خانم ها:

در این بخش از مقاله می‌خواهیم، تعدادی از هدایایی که مورد علاقه خانم‌ها است را معرفی کنیم، این مطلب را از دست ندهید.

بالبینگ

بالبینگ‌ها، چراغ خواب‌های مدرنی هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بالبینگ‌ها زیبایی خیره کننده‌ای دارند که امروزه در دکوراسیون منزل توجه ویژه‌ای به آن‌ها شده است.

بالبینگ‌ها در انواع مختلفی همچون بالبینگ برقی ریموت دار، بالبینگ لمسی و شارژی، بالبینگ برقی سیم دار و کلید‌دار، بالبینگ موزیکال طراحی و تولید می شوند.

بالبینگ از یک پایه که از جنس چوب طبیعی است و یک صفحه‌ی آکرلیک نشکن ساخته می‌شود. طرح مورد نظر توسط لیزر بر روی صفحه‌ی آکرلیک طراحی می‌شود و با نوری که از پایه به صفحه می‌تابد، طرح نمایان می‌شود.

طرح مورد نظر می‌تواند شعر، متن، لوگو، آرم و حتی چهره شخص باشد.

شما می‌توانید چهره همسرتان را سفارش دهید و آن را در قالب بالبینگ تحویل بگیرید و به او هدیه دهید، مطمئن باشید با این هدیه او بسیار شگفت‌زده خواهد شد.

لوازم آرایشی:

یک هدیه‌ای که هر خانمی با دریافت آن خوشحال می‌شود، لوازم آرایشی است. لوازم آرایشی تنوع زیادی دارد و کم‌تر خانمی پیدا می‌شود که از آن استفاده نکند.

اگر می‌خواهید خانم خود را خوشحال کنید، به سراغ لوازم آرایشی بروید.

کتاب:

اگر برای خانمی که می‌خواهید هدیه بگیرید، به مطالعه کردن علاقه‌مند است، بهترین گزینه خرید کتاب است. البته در زمان خرید کتاب باید به این نکته توجه کنید که طرف مقابل شما به چه موضوعاتی علاقه دارد یا این که از کدام نویسنده خوشش می‌آید.

برای مثال یک رمان عاشقانه‌ی جدید از نویسنده مورد علاقه خانمتان، بهترین هدیه برای اوست.

عطر:

یکی دیگر از هدایایی که می‌تواند هر خانمی را خوشحال کند، عطر است. اگر عطر طرف مقابلتان را بو کرده باشید، می‌دانید که او چه عطری می‌پسندد، عطر شیرین و خنک یا عطر گرم و تلخ؟

شما متناسب با سلیقه طرف مقابل باید برایش عطر بخرید که او با هر بار استفاده از عطر به یاد شما خواهد افتاد.

ساعت مچی:

یکی دیگر از هدایایی که می‌تواند برای هر خانمی جذاب باشد، ساعت مچی است. ساعت های مچی در انواع گوناگونی همچون ساعت با بند استیل، چرمی، لمسی، هوشمند و دیجیتال طراحی شده است.

اما امروزه ساعت با بند چرمی رواج بیشتری دارد و هم چنین زیبایی خاص خودش را دارد. شما می‌توانید با خرید یک ساعت با بند چرمی خانمتان را غافلگیر کنید.

لوازم شخصی برقی:

از دیگر هدایایی که مورد استقبال اکثر خانم ها قرار می‌گیرد، لوازم برقی شخصی است. از این بین می‌توان به بابلیس، اتوی مو، لوازم اصلاح مو اشاره کرد.

قطعا هر خانمی با داشتن جدیدترین مدل از این لوازم خوشحال خواهد شد.

به طور مثال اگر موهای خانم شما صاف است، می‌توانید یک دستگاه فرکننده بخرید و به او هدیه دهید.

لوازم ورزشی:

خانم‌ها همان طور که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند، به تناسب اندام و سلامتی نیز ارزش خاصی قائل هستند. خرید لوازم ورزشی نیز می‌تواند ایده جالبی باشد.

خرید لباس ورزشی یا لوازم ورزشی همچون تردمیل، دوچرخه ثابت می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد، همسرتان با این هدایا نیز ترغیب به ورزش کردن خواهد شد.

سبد یا دسته گل:

نیازی نیس همیشه به دنبال کادوهای گران قیمت باشید، گاهی با دادن یک شاخه گل یا دسته گل نیز می توانید از زحمات همسرتان قدردانی کنید.

ماگ حرارتی:

یکی دیگر از هدایای جذابی که می‌توانید به همسرتان بدهید، ماگ حرارتی است. این ماگ ها به رنگ مشکی هستند اما زمانی که داخل آن ها آب داغ بریزید، تصویر روی ماگ ظاهر می شود و نمای زیبایی به ماگ می‌دهد.

شما می توانید عکس همسرتان یا یکی از عکس های دو نفره تان را سفارش دهید.

بهتر است عکسی را انتخاب کنید که با آن خاطره خوبی داشته باشید تا در هر بار استفاده از لیوان خاطره آن روز برایتان یادآوری شود.

چه زمانی هدیه بدهیم؟

یکی از فاکتورهایی که اهمیت زیادی دارد، زمان هدیه دادن است که باید توجه ویژه‌ای به آن کرد.

صبح بهترین زمان برای هدیه دادن است؛ زیرا همه افراد صبح ها انرژی بیشتری دارند. اگر شما صبح به همسرتان هدیه دهید او وقت این را دارد که بابت هدیه‌ای که برای او گرفته‌اید تشکر کند.

هدیه دادن در مکان آرام؛ اگر می خواهید به خانمتان هدیه دهید، بهتر است در یک مکان آرام این کار را انجام دهید. مثلا برای بچه ها کارتون بگذارید تا ببینند یا این که بچه ها را به خانواده بسپارید و از همسرتان دعوت کنید تا به یک کافی شاپ بروید و در آنجا هدیه اش را بدهید.

روزی که همسر شما ناراحت است؛ برای مثال سالگرد فوت مادر یا پدر یک روز ناراحت کننده برای همه است. شما می‌توانید یک هدیه تهیه کنید و در این روز به همسرتان بدهید تا او یک چیز مثبت برای فکر کردن داشته باشد.

هدیه دادن چند روز بعد از دعوا؛ اگر شما با همسر خود بحث یا دعوایی داشتید، بهتر است چند روز بعد از دعوا یک هدیه تهیه کنید و با همسرتان صحبت کنید، اگر شما مقصر بودید از او عذرخواهی کنید و هدیه را به عنوان ابراز پشیمانی به او بدهید.

چیزهایی که نباید هدیه دهید!

یکی از بدترین هدایایی که می‌توانید برای خانمتان در نظر بگیرید، خرید لوازم خانه یا آشپزخانه است. شما قرار است به خانمتان هدیه دهید نه به منزلتان!

اگر از سایز همسر خود مطلع نیستید نیز بهتر است به سراغ چیزهایی که سایزبندی است نروید. مثلا خرید کفش یا شومیز ایده‌ جذابی نیست.

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که حتما هدیه باید دارای کادو یا بسته بندی زیبا باشد، زیرا خانم‌ها به جزئیات توجه زیادی می‌کنند!

سخن پایانی:

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین هدایایی که می‌توان برای خانم‌ها در نظر گرفت را به شما معرفی کنیم. یکی از هدایای جالبی که می‌توان به وسیله آن طرف مقابل را شگفت زده کرد، بالبینگ است.

شما برای خرید بالبینگ و آباژور چهره باکیفیت می توانید به سایت آسمان رسا مراجعه کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که مطالب نوشته شده در این مقاله برای شما مفید بود، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان